هراز نيوز: رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری کارمند یکی از بانکهای استان که حدود چهار میلیارد ریال اختلاس کرده بود خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی محسنی اظهار داشت: با دریافت گزارشی از مدیریت یکی از بانکهای استان مبنی بر آنکه یکی از کارکنان مبلغ سه میلیارد و 898 میلیون و 230 هزار و 574 ریال اختلاس کرده و متواری شده است، پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
این مقام مسئول در ادامه گفت: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه شهرام با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

محسنی درباره چگونگی انجام این اختلاس اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس ضمن پذیرفتن بزه انتسابی اعتراف کرد که در حین فعالیت در شعبه علاوه بر صندوقداری فعالیتهای امور اعتباری شعبه خود را انجام داده و سیستم تسهیلات نیز در اختیارش بوده که به راحتی موفق به انجام این اختلاس شده است.

رئیس پلیس آگاهی درباره انگیزه متهم افزود: متهم از آنجا که در حال ساختن دو پروژه 10 واحدی در اهواز است برای جلوگیری از ورشکستگی از اسفند 1389 اختلاس خود را آغاز می کند.

محسنی با اشاره به شناسایی پروژه‌های ساختمانی متهم بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

قضیه اختلاس در بانکهای استان درحالی این روزها رسانه ای می شود که چندی پیش یکی از شعب بانک صادرات خوزستان متهم به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *