اینبار نه تنها سیل جهیزیه آن نو عروس ، سرپناه این پیر زن ، زمین کشاورزی و دامداری و منبع درآمد رزق حلال خانواده ای را با خود برد،بلکه جان مردمانی را گرفت که دستهایشان هنوز از برداشت محصول پر رنج برنج پینه دارد.

بلاغ/ابراهیم علوی- وقتی که دیروز نوشتیم مگر زلزله آذربایجان برخی مسوولان را تکان بدهد چرا که این بار سیل در مازندران به خیر گذشت و این حادثه تکرار شدنی است ، مسوولان استانی جدی نگرفتند که حتی برخی از ائمه جمعه از تکراری بودن رفتار مسوولان در تریبون رسمی اعلام کردند که چرا مسوولان استان کار را یکسره نمی کنند  و امروز و فردا می کنند .

متاسفانه گوش کسی بدهکار این هشدارها نبود چرا که اگر ازبروز اولین سیل در استان گرچه برای این حوادث غیر مترقبه که البته امری اجتناب ناپذیر می باشد،طی دوماه اخیر کاری اصولی صورت می گرفت امروز لااقل کمر مردم از بار فشارهای ناشی از سیل اینگونه نمی شکست.

22مهر 1391 طی بارش شدیدی که از بامداد روز شنبه صورت گرفت ظرف چند ساعت سیل شرق مازندران راچنان در خود غرق کرد که در دم جان چند  نفر را گرفت علاوه بر خسارت مالی  میلیاردی که ببار آورد.

مازندران همچنان با سیل های مرگبار هر ساله یابایدگفت هر ماهه دست و پنجه نرم میکند و برخی ها برای اینکه شاخ تورم را بشکنند از نام مردم هزینه کرده و کارناول سیاسی راه می اندازند.

اینبار نه تنها سیل جهیزیه آن نو عروس ، سرپناه این پیر زن، زمین کشاورزی ودامداری و منبع درآمد رزق حلال خانواده ای را با خود برد، بلکه جان مردمانی را گرفت که دستهایشان هنوز از برداشت محصول پر رنج برنج پینه دارد.

http://www.blogh.ir/uploads/_gallery/untitled%20folder/seil/13910722135405754_PhotoL.jpg

«یکی از اهالی سیل زده بهشهر»

حال باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان و نمایندگان محترم برای مهار سیلی که کمر به نابودی شهرهای مازندران بسته ، عزم خود را با تدابیری صحیح و اصولی برای یاری رساندن به مردم مصیب زده آنهم با عمل جزم خواهند کرد؟!!

ابوطالب ندری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *