جسد دانشجوی گرگانی که از 6 روز پیش مفقود شده بود، دقایقی پیش کشف شد.

فارس از شهرستان بهشهر، سرانجام تلاش 6 روزه گروه تجسس برای یافتن جسد دختر گرگانی که هفتم مهر در حادثه سیل ارتفاعات بخش مرکزی بهشهر، غرق و مفقود شده بود نتیجه داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پیش لحظاتی پیش با تایید این خبر به خبرنگار فارس در بهشهر گفت: پیرو جلسه شب گذشته ستاد بحران که با حضور مدیران کل بحران دو استان شمالی مازندران و گلستان به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و با حضور مدیران مربوطه شهرستانی برگزار شد، تیم‌های تجسس را افزایش دادیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

حسین موسی‌زاده حلیم تصریح کرد: همانگونه که در جلسه شب گذشته بحث شد احتمال داده شده بود که با توجه به وجود رودخانه‌هایی با عرض باریک در منطقه بالادست و بالابودن ارتفاع آب، جسد به حاشیه رودخانه‌ها پرت شده و به درختان یا بوته‌ها چسبیده باشد و با این نگاه گروه تجسس از بامداد امروز دور جدیدی از کاوش را آغاز کرد.

وی افزود: همانگونه که انتظار می‌رفت، جسد این دختر در حاشیه رودخانه « کنت» چسبیده به یکی از درختان مشاهده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهشهر با تشکر از اعضای ستاد بحران و نیروهای مردمی، بسیجی و امدادی، دریابانی، منابع طبیعی، هلال احمر، محیط زیست و همه کسانی که طی شش روز گذشته بی‌وقفه زحمت کشیدند، اظهار داشت: هم‌اکنون جسد این دختر در حال انتقال به بیمارستان امام بهشهر است تا تحویل خانواده ایشان شود.

به گزارش فارس، عصر روز جمعه 7 مهر یک گروه 39 نفره دانشجویی گرفتار سیل در ارتفاعات بخش مرکزی شهرستان بهشهر شدند که با ورود به‌موقع ستاد بحران و نیروهای محلی غیر از یک دختر 21 ساله به نام عطیه غلامی، همه از خطر غرق شدن نجات یافته و به جاهای امن انتقال داده شدند.

One thought on “جسد دانشجوی گرگانی در بهشهرپیدا شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *