بخشدار مرکزی بهشهر گفت: تلاش برای پیداکردن فرد مفقود شده سیل بهشهر ادامه دارد.
عبدالله ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عطیه غلامی، دانشجوی گرگانی رشته پزشکی که در منطقه هزار جریب بهشهر حضور داشت، با وجود هشدارهای فراوان روزهای گذشته سازمان هواشناسی و رسانه ها در مسیل قرار گرفت و پس از وقوع سیل شدید ناپدید شد.

وی بیان داشت: از ساعات اولیه وقوع این سیل شدید که جمعه شب رخ داد، 90 نفر که دچار مشکل شده بودند با همت امدادگران تا ساعت اولیه صبح روز شنبه نجات و اسکان اضطراری یافتند.

بخشدار مرکزی بهشهر افزود: این افراد که در منطقه تفریحی روبار منطقه هزار جریب حضور داشتند در پی سیل و بارندگی، گرفتار شدند که با حضور به موقع گروه های امدادی و نیروهای مردمی و بسیج، با خودروهای امداد به مناطق امن انتقال یافتند.

ریاحی افزود: هم اکنون گروه های امدادی هلال احمر، بسیج، ارتش و نیروهای گسترده مردمی روستاهای منطقه و شهرهای اطراف به همراه سگ های تجسس سازمان هلال احمر، در تمام مناطقی که احتمال کشف جنازه این دختر دانشجو وجود به تجسس مشغول هستند.

5 thoughts on “تلاش برای پیداکردن فرد مفقوده شده سیل بهشهر ادامه دارد”
  1. من ماله بهشهرم ساعت 2یهو با صدای وحشتناک پرت شدن سطل زباله بیدار شدم
    واقعا ترسناک بود سطح آب خیلی بالا بود ما مرگو با چشای خودمون دیدیم کامیون همسایمونو آب هلش داد خورد به دیوار باغ همسایمون و وارد باغ شد وهمزمان با خودش تیرای برقو برد و جرقه های وحشتناکیو زد که تمام کوچه روشن شد.الانم تموم کوچه رو گل و لجن پر کرده…
    هرچند که که الان بیشتر امداد رسنا و مسیولین شهرداری در حال کمک به مردم هستن ولی مسِولین باید از قبل پیش بینی همچین حادثه اییو میکردن تا این اتفاق نیفته در اصل مسبب اصلی کوچیک بودن کانال های آبیه….
    لطفا زود تر اقدام کنید

  2. من ماله بهشهرم ساعت 2یهو با صدای وحشتناک پرت شدن سطل زباله بیدار شدم
    واقعا ترسناک بود سطح آب خیلی بالا بود ما مرگو با چشای خودمون دیدیم کامیون همسایمونو آب هلش داد خورد به دیوار باغ همسایمون و وارد باغ شد وهمزمان با خودش تیرای برقو برد و جرقه های وحشتناکیو زد که تمام کوچه روشن شد.الانم تموم کوچه رو گل و لجن پر کرده…
    هرچند که که الان بیشتر امداد رسانا و مسیولین شهرداری در حال کمک به مردم هستن ولی مسیولین باید از قبل پیش بینی همچین حادثه اییو میکردن تا این اتفاق نیفته در اصل مسبب اصلی کوچیک بودن کانال های آبیه….
    لطفا زود تر اقدام کنید

  3. با سلام :اصلا نمیشه فکرشو کرد من که 37 سالمه اولین بار این بارونو دیدم که بخواد اینطوری چهره شهرو دگرگون کنه.

  4. ارتباطی به مسئولین نداره اصلاً نمیشد این اتفاق رو پیش بینی کرد

  5. سلام فاطمه.این اتفاقی که میگی جلوی هتل اشرف افتاد اون تریلی هم دیدم اگه اون همه آب داخل باغ نمی رفت شک نکن خونه ی حداقل 10 نفر و خراب میکرد. در ضمن این آماری هم که در مورد کشته ها دادن 6 نفر دروغ، 2 تا از دوستام که امدادگر هستند 7 نفر رو تو فراش محله از زیر لجن بیرون کشیدن، همسایه ی فامیلمون هم در اثر خفگی تو قائم مرد بیمارستان امام هم گفته 12 نفر البته تا دیروز مطمئن باش بالای 20 نفر متاسفانه فوت کردند….در ضمن نسیم این مسئله به مسئولین هم ربط داره.ولی خدایی دمشون گرم دارن تلاششون رو میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *