هراز نیوز : پس از انتشار مطالب بی پایه و اساسی و تفرقه افکنانه بین شهر های استان مازندران  در وبلاگ غلامعلی رنجبر فرح آبادی .ابوالفضل بادپا وبلاگ نویس آملی در آخرین پست وبلاگ خود مطلبی را در پاسخ به این اظهارت بدین شرح نوشته است :

چند کلمه ای با جناب آقای غلامعلی رنجبر فرح آبادی

سلام علیکم

بنده قصد توهین و جسارت خدمت حضرتعالی ندارم و سعی دارم مختصر چند جمله ای خدمتتان تقدیم نمایم.

نمی دانم وضع استان چگونه است…

مصیبت از آنجا شروع می شود که بیش از 31 سال است آب لار مازندران را به تهران انتقال می دهند و یک باغیرت در مرکز استان صدایش در نمی آید …

مصیبت از آنجا شروع می شود که به حریم و جغرافیای  مازندران که حکم ناموس را دارد تعدی می شود و یک باغیرت در مرکز استان صدایش در نمی آید…

ابتدای مطلب عمق کینه و عقده جناب عالی نسبت به برادر ارجمند دانشمند فرزانه جناب دکتر فاضل لاریجانی آملی را بر همگان روشن ساخت و ایشان را فاضل لاریجانی خطاب کردید و در گفتارتان از ابتدا ادبی به خرج ندادید .

در جای دیگر اشاره کردید : در این غوغاهای دعوای داخلی شهرستان یکبار دیگر کلاه گشادی بر سر شهر ما گذاشته شد …

جناب آقای رنجبر فرح آبادی مگر تاکنون بر سر مردمان دیگر شهرهای مازندران کلاه گشادی گذاشته می شد ؟ چرا مسئولین و سیاسیون و … ساروی  ها در فکر کلاه گذاری و کلاهبرداری و غیره و ذالک برای مردم دیار طبرستان هستند ؟

چرا خود را تافته جدا بافته تر از دیگر شهرهای مازندران می دانند ؟ چرا راهکارهایی برای مشکلات مردم ارائه نمی دهید ؟ مگر واحد تحقیقات یا دانشگاه دامپزشکی به آمل انتقال داده شد چه تحفه ای بود که به آمل داده شد و آمد ؟که اینگونه سخن می گویید و حرف از خیانت و … می زنید !!! بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی و تمامی امکانات خدماتی و رفاهی و آموزشی و…را مانند یک غده سرطانی در مرکز استان جمع آوری کردید اجازه نفس کشیدن و رشد به دیگر شهرهای مازندران ندادید این خیانت به دیگر شهروندان مازندرانی نیست؟

بروید رامسر و تنکابن و دیگر شهرهای غرب مازندران را ببینید که این دو شهر نسبت به ساری چند سال عقب هستند ؟ ببینید این شهرها  توسعه ای داشتند ؟ و حال بخاطر یک واحد علوم و تحقیقات گریبان چاک می زنید  چیزی نشده یک واحد علوم تحقیقات دیگری در مازندران شروع به فعالیت کرد و حقی از مردم ساری برده نشده که اینگونه آشفته شده اید؟

برادر گرامی چیزی از مردم مازندران کم و کاسته شد که شما جوش آن را می زنید؟ جناب آقای رنجبر سطح دید خودتان را بالاتر ببرید مگر آملیها و دیگر شهرها همشهری و هم استانیهایتان نیستند ؟ مگر تمام امکانات و خدمات باید مختص مردم به ساری باشد؟

جناب آقای رنجبر اگر دلتان برای مازندران می تپد؟بیش از 31 سال است که آب سد لار استان مازندران را به استان تهران انتقال می دهند و یک باغیرت از مرکز استان صدایش در نمی آید؟ دلیلش چیست؟ دلیل خودخواهی برخی از افراد در مرکز استان است .

جناب آقای رنجبر پلور و گدوک و میانکاله مازندران را بعنوان بخشی از استان تهران و… معرفی می نمایند و کسی از غیرت در مرکز استان حرف نمی زند ؟ حال چه شده بخاطر چیزهای پیش پا افتاده حس ناسیونالیستیتان گل کرد ؟

برادر گرامی در مراسم سالگرد آیت الله میرزا هاشم آملی خدمت حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری رسیدم و مشکل تجاوز به حریم مازندران را با ایشان در میان گذاشته ام اما اینطور احساس کردم که دغدغه ساری بیشتر برایشان اهمیت دارد تا دیگر شهرهای استان مازندران !!!

چند روز قبل تر خدمت استاندار محترم در دیدار مردمی رسیدیم و مشکل را در میان گذاشتیم اما ایشان ابراز داشتند که بنده هر وقت به تهران می روم و بعد از جلسه وقتی از محور هراز عبور می کنم و توفقی در آستانه امامزاده هاشم (ع) می نمایم و از سرویس بهداشتی آن استفاده می کنم هیچ مشکلی نمی بینم که این مناطق زیر نظر استان تهران باشد تا مازندران نظافت در آنجا به خوبی رعایت می شود تا در مازندران ، ما در استان مشکل نظافت و … را داریم .

جناب رنجبر

همانگونه که مستحضرید و مردم مازندران هم به خوبی آگاه هستند به گفته حضرتعالی معامله پشت صحنه صورت گرفته یا فشارها از بالا آنقدر زیاد است…

دستان پنهانی در مرکز استان وجود دارد تا حریم شهرستان آمل را کوچک تر از این کنند ، ان شاء الله مرکز مازندران به زودی به آمل انتقال داده می شود و این پایانی هست بر خواب کسانی که چشم دیدن مازندران آباد و توسعه یافته را ندارند.

 

8 thoughts on “پاسخ وبلاگ نویس آملی به تفرقه افکنی یک بلاگر مرکز استان !”
  1. اگر استاندار مازندران چنین جملاتی را گفته اند پس فرق ایشان با ناصرالدین شاه قاجار چیست؟

  2. حرفهای جناب بادپا کاملا مودبانه و منطقی هست،ترسم از اینه که زمانی مسئولین مازندران از خواب غفلت بیدار شوند که دیگر کار از کار گذشته باشد…در ضمن آقای رنجبر کمی مطالعات و سطح دانایی خودشان را بالا ببرند تا اینگونه در مورد مهمترین و استراتژیک ترین شهر استان از لحاظ سیاسی ،جغرافیایی،تاریخی،علمی صحبت نکنند.

  3. کار آقای بادپا عالی بود ولی اگه از اسم قله دماوند نماد ایران را استفده می کرد جواب بهتری می داد.تشکر.آن آملی با غیرت کجا رفته ipin که قدمت چندین هزار ساله آمل را جلوی قدمت کوچک ساری دفاع کند.

  4. برادر ارجمند ، جناب آقای بادپا ، به عنوان یک همشهری از جنابعالی کمال تقدیر وتشکر را دارم که در دفاع از حریم آمل عزیز ، موضوع را به مسولین استانی منعکس می کنید ، هر چند که متاسفانه در کمال تعجب وتاسف فایده ای هم نداشته باشد . در هر صورت ، همین که حرف دل ما را بیان و رسانه ای می کنید سپاسگذارم .امیدوارم این غیرت در وجود مسولین شهرستانی هم رسوخ کند. ان شاالله

  5. بنده از رنجبر تعجب کردم چقدر بی سواد که نمی داند در استان دو واحد علوم تحقیقات داریم…

  6. تعجب من از این است که در تاریخ پای انگلیس به مازندران باز نشده یا اگر اومده خیلی کم هم بوده پس چرا این حیله ی “تفرقه بینداز و حکومت کن” اینقدر زیاد بکار برده میشه…
    پاسخ آقای بادپا منطقی و به جا بود.

  7. بسیار عالی و به جا بود همشهری و دوست گرامی – جناب بادپا
    همه آملی ها باید یکدل شوند و مرکزیت مازندران که همانا حق آمل و همه مردم مازندران و مخصوصا غرب استان است را برگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *