رئیس بسیج دانشجویی مازندران گفت: اجلاسیه شهدای استان در مازندران برگزار می شود.

به گزارش بلاغ،سرهنگ جعفر مدانلو عصر دوشنبه در جلسه کمیته دانشجویی گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاههای استان گفت: اجلاسیه شهدای مازندران با محوریت تجلیل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان در شش ماهه دوم سال 92 با همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی و دانشگاههای مازندران برگزار خواهد شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی روند عملیاتی شدن برنامه مذکور ادامه داد: در مرحله اول اجرایی شدن این برنامه معظم، ستادی پایه‌ ریزی شده که استاندار مازندران به عنوان رئیس ستاد و شورای سیاست‌گذاری تمامی مراحل انجام عملیات را زیر نظر خواهند داشت.

رئیس بسیج دانشجویی مازندران، از دانشگاه‌های استان به عنوان اعضای کمیته دانشجویی و اساتید یاد کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، باید در راستای رسیدن به برگزاری باشکوه اجلاسیه برنامه‌های مدونی را ارائه کرد که همخوانی منسجمی با نام کمیته داشته باشد.

مدانلو با اشاره به 240 شهید دانشجوی استان و چاپ کتاب زندگینامه ابوعمار و شهید شجاعیان اظهار داشت: تهیه و تنظیم کتابهای مربوط به دوران دفاع مقدس یکی از عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید تلاش شود زندگی شهدای دانشجوی دانشگاههای استان حتی الامکان به صورت مکتوب تهیه و تنظیم و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *