کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم فرانسه درخصوص پیروزی بر عبدولی گفت: خودم هم قبول دارم که با کمک داور توانستم عبدولی را از پیش‌رو بردارم.

خبرگزاری فارس: گینو: با کمک داور عبدولی را شکست دادم/ خوش‌اقبال بودم!

 

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، استیو گینو که توانسته بود برابر سعید عبدولی به پیروزی دست پیدا کند و در پایان به مدال برنز رقابت‌های المپیک 2012 لندن دست پیدا کند، در خصوص شرایطش در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: احساس بسیار خوبی دارم که توانستم مدال برنز کسب کنم. وقتی در المپیک پکن مدال طلا کسب کردم خیلی‌ها گفتند که این مقام را با شانس به دست آورده‌ام. با مدالی که در لندن کسب کردم بازهم ثابت کردم که مقام‌آوری‌ام در پکن شانسی نبوده است.

وی درمورد پیروزی برابر سعید عبدولی تصریح کرد: قبول دارم که در دیدار با کشتی‌گیر ایرانی با خوش‌شانسی و کمک داور پیروز شدم. خوش‌اقبال بودم که توانستم عبدولی را شکست دهم، اما در دیدار برابر کشتی‌گیر کره‌جنوبی داوری با من همراه نبود.

گینو گفت: در نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیر کره‌جنوبی خوش‌اقبال نبودم و نماینده کره‌جنوبی موفق‌تر بود و توانست به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کند.

6 thoughts on “کشتی گیر فرانسه : با کمک داور عبدولی را شکست دادم”
  1. باید حق بازیکن کشتی مارو بگیرن. آخه چرا؟اون برنده بود.به همین راحتی بزاریم حقمون رو بخورند؟

  2. پس نتیجه می گیریم دورو وری هات راست گفتن که تو پکن شانسی مدال آوردی بر عکس با این طرز مدال گرفتن دوباره ات نشون دادی صد در صد مدال قبلیت هم شانسی بوده چون اگه داور با هاتون نساخته بود برنز که هیچ حلبی هم نمیاوردی همه دنیا و اهل فن کشتی بازیتو دیدن و به ریشت میخندن اصلآ افتخار نداره مدالت چون حقت نبود همه دنیا رو مطمئن کردی که مدال قبلیت هم شانسی بود

  3. سعید عبدولی قهرمان 66 کیلوگرم المپیک (زنده باشی مرد)

  4. ما ملت باید بهت افتخار کنیم و به وجودت افتخار میکنیم

  5. میدونید عبدولی تویه سختترین شرایط مالی و معیشتی 4سال عمرشو گذاشته بود و الان به دلیل مشکلات مالی میخواد کشتی رو رها کنه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *