نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترک‌شان پس از قهرمانی قاسم رضایی در المپیک یادآور شدند: بار دیگر قدرت و بالندگی جوانان کشورمان به منصه ظهور رسید و موجی از شور و نشاط در جامعه به وجود آورد.

  

 

به گزارش  روابط عمومی استانداری مازندران، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی درخشش قاسم رضایی فرنگی‌کار مازندرانی تیم ملی کشورمان را در مسابقات المپیک 2012 لندن تبریک گفتند.

متن کامل پیام مشترک آیت‌الله طبرسی و مهندس طاهایی به این شرح است: جناب آقای قاسم رضایی قهرمان ارزنده تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران پیروزی غرورآفرین جنابعالی، فرزند مازنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن و کسب این مدال ارزشمند، بار دیگر قدرت و بالندگی جوانان کشورمان را به منصه ظهور رساند و موجی از شور و نشاط در جامعه به وجود آورد.

در این پیام تاکید شد: بدون شک شجاعت و ذکاوت شما پهلوان عرصه عمل و اخلاق، موجب شد تا بار دگر نور امید در دل مردم پر افتخار ایران متجلی شود و عزت و عظمت برای کشور عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی را به ارمغان آورد.

اینجانبان موفقیت غرورانگیز و تحسین برانگیزتان را به جنابعالی و خانواده مکرم، فدراسیون کشتی، مربیان تلاشگر، جامعه ورزشی و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مازندرانی های دلاورپرور تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.

سرافرازی و سربلندی همیشگی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و  سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *