هراز نیوز: نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بيداري اسلامي كشورهاي دنيا گفت: هم اكنون قدس معيار حق و باطل سياست خارجي دنيا است.

عزت‌الله يوسفيان ملا در جمع مردم روزه‌دار بخش لاريجان اين شهرستان كه در حمايت از مردم بيت‌المقدس در روز جهاني قدس دست به راهپيمايي زدند، گفت: هم اكنون قدس معيار حق و باطل سياست خارجي دنيا است.
وي بيان داشت: اسرائيل و نيروهاي غاصب صهيونيستي با پيروي از اصول غربي خاك بسياري از كشورها را غصب كردند و تصاحب كشورهاي جهان را در سر مي‌پروراندند.
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي ادامه داد: اسرائيل در فكر صدور افكار خود به دنيا بوده و هميشه با حركات كمونيستي باعث ظلم و ستم بسياري در بين كشورهاي مظلوم است.

* قدس يكي از مهمترين اصول انقلاب اسلامي ايران است
يوسفيان ملا با اعلام اينكه امروز جمهوري اسلامي با درايت و تدبير مقام معظم رهبري در مقابل اجانب ايستاده است، عنوان كرد: رهبر انقلاب به عنوان راهنمايي مدبر، جامعه را از بسياري اتفاقات و فتنه‌ها نجات داده است.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي بعد پيروزي سياست‌هاي خارجي و داخلي‌اش را با محوريت اسلام اعلام كرد و در بخش حجاب، اعتقادات مذهبي و ديني و ارزش‌هاي اسلامي اصول اساسي خود را مشخص كرد.

* قدس بخشي از انقلاب اسلامي ايران است
نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه قدس بخشي از انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: قدس از مهمترين اصول انقلاب اسلامي ايران است.
يوسفيان ملا با اشاره به شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» توسط برخي افراد در راهپيمايي‌هاي گذشته ايام فتنه اضافه كرد: ايران كشور انسان دوست و نوع‌دوستي است، ايران براي مظلوميت مردم دنيا، زلزله‌زدگان هائيتي، قحطي زدگان سومالي و افراد نيازمند پاكستان خود را مسئول مي‌داند.
وي ادامه داد: در ايام فتنه اين افراد سازماندهي شده از خارج كشور بودند كه با گذشت زمان تمام اين انحرافات و گژي‌ها خودش را نشان داد.
يوسفيان ملا در هشداري به كشورهاي استكباري دنيا اعلام كرد: ايران اسلامي و مردم آن لحظه‌اي از اعتقادات و ارزش‌هاي والاي خود عقب نشيني نكرده و هيچ وقت از آنها صرف نظر نمي‌كنند.
وي در پايان با بيان اينكه امام امت در زمان‌شناسي و تدبير اوضاع عصر خود بي‌نظير بود، اذعان داشت: امام امت با زمان‌شناسي و تدبير بالاي خود آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز قدس اعلام كرد تا بيت‌المقدس و رنج‌هاي آن از صحنه روزگار پاك نشده بلكه سال به سال اين حضور براي دفاع از مظلوميت مردم فلسطين پررنگ‌تر شود.

منبع فارس

One thought on “يوسفيان‌ملا: قدس معيار حق و باطل سياست خارجي دنيا است”
  1. آقا قضیه این عبارت نماینده مردم آمل و لاریجان چیه ؟؟؟؟؟
    مگه لاریجان یه شهرستان جدا هست؟ تمام لاریجنی ها در آمل هستند و لاریجان عضو جدایی ناپذیر آمل هست.
    درغیر اینصورت باید بنویسید یوسفیان ملا نماینده مردم آمل، لاریجان، لیتکوه و دابودشت…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *