240 thoughts on “برای حسین ابراهیمیان تندیس برپا کنید + نامه به فرماندار”
  1. برپا کردن تندیس و به یاد بودن و اسطوره قرار دادن این افراد در این دوره زمانی که دچار فقر الگو و شاخص ها در جامعه هستیم کمترین کار و کمکی هست که می توانیم در قبال این مملکت بکنیم.

    حسین ارزشش رو ثابت کرده..

  2. به یاد بودن و اسطوره قرار دادن این افراد در این دوره زمانی که دچار فقر الگو و شاخص هستیم کمترین کار و کمکی هست که ما می توانیم به این مملکت انجام دهیم..

    حسین ارزشش رو ثابت کرده..

  3. خواهش میکنیم حسین دیگه شده الگویه همه ما

  4. گذاشتن تندیس حسین درشهر باعث می شود به خودمان ببالیم که ما نیز در شهرمان قهرمان داشتیم.باشد که شجاعت او الگویی برای برای ما و فرزندانمان باشد

  5. واقعا این کمترین کاریه که میتونین برای یه قهرمان انجام بدین تا هم مرحمی بشه واسه زخم خانواده و اطرافیانش و هم الگویی بشه واسه بقیه جوونا. خواهشا این کارو انجام بدین

  6. ضمن تشکر از مسئولین محترم و تقاضای پذیرش این در خواست اعلام می دارم هرگونه حمایت در تایید این تقاضا را اعلام می دارم

  7. به نظر من گذاشتن تدیس این جوان هدیه ای است ناچیز در مقابل جوانمردی او.به امید دیدن تندیس او در شهرمان

  8. برادر بسیجی جناب آقای اکبرزاده فرماندار محترم شهرستان آمل سلام علیکم ، ضمن عرض تبریک بپاس داشتن اینچنین سرباز فداکاری در آن دیار ، به اطلاع میرساند با سپری شدن مدت کوتاهی از آن واقعه بزرگ در خطه شمالی کشورمان ،فضای غرورآمیزی بر تمامی احوال اداری کار کنانمان حاکم و ما را دوباره یاد آور بیانات شریف حضرت امام (ره)درخصوص مردم شهر آمل در وصیت نامه الهی شان نموده است.حال بجاست باهمدلی با انتظارات مردم آن شهر یاد آن جوان رشید را گرامی بداریم.

  9. vaghan in kamtarin karie k vase in javo0n mishe anjam dad
    man ajezane azato0n khahesh miko0nam

  10. حسین جان دید تندیست ارزوی من و همه مردم آمل است

  11. با نهایت تاثر و تاسف در گذشت شادروان حسین ابراهیمی را به خانواده ان مرحوم تسلیت میگویم و از فرماندار شهرستان بابل خواستارم اینکار ارزنده را برای تسلی خاطر بازماندگان انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *