هرازنیوز: امام جمعه آمل گفت: خیزش‌های مردم منطقه بسيار بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده و بر ما تكليفي وارد مي‌كند كه نشان از حضور پررنگ‌مان دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلي رحماني آملي با اشاره به چهارمين جمعه ماه مبارك رمضان و نامگذاري آن به روز جهاني قدس اظهار داشت: ايران چشم اميد كشورهاي مظلوم و آزادي‌خواه دنيا است و بايد به اين افتخار بزرگ بباليم.
وي خاطرنشان كرد: قدس يكي از مهم‌ترين مسايل جهان اسلام و مسلمين است و شركت در راهپيمايي روز قدس براي حمايت از مردم فلسطين و بيت‌المقدس امري ضروري و نيازي همگاني است.
خطيب نمازجمعه آمل با اعلام اينكه قدس متعلق به جهان اسلام و مسلمين است، گفت: اسرائيل و نيروهاي غاصب صهيونيستي روز به روز براي مردم فلسطين برنامه‌هاي شوم جديدي دارند ولي مردم مسلمان فلسطين با توكل بر خداوند در مقابل كفر پيروز هستند.
رحماني آملي بيان داشت: حضور در راهپيمايي روز قدس لبيك گفتن به فرمايشات امام امت است و همچنين با حضور پرشكوه در آن به بيانات مقام معظم رهبري نيز جامه عمل خواهيم پوشاند و ولايت‌مداري و اطاعت از ولايت خود را بيش از گذشته اثبات خواهيم كرد.
وي عنوان كرد: خیزش‌های مردم منطقه بسيار بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده و بر ما تكليفي وارد مي‌كند كه نشان از حضور پررنگ‌مان دارد.
امام جمعه آمل ادامه داد: روز قدس روز بيداري اسلامي است زيرا جامعه جهانی بعد ساليان زيادي از پيروزي انقلاب متوجه افکار بلند اسلامی مردم ما شده و با رویکردی جدید از حرکت مردم ایران در برپایی نظام جمهوری اسلامی درس می‌گیرد و هم اكنون چشم‌شان به مردم ايران دوخته شده تا بار ديگر حماسه‌اي بزرگ را خلق كنند.
وي با تاكيد اينكه بيش از 60 سال است كه مردم فلسطین ظلم و ستم اسرائيل غاصب را تحمل مي‌كنند، گفت: ايران اسلامي هميشه جلودار حمايت از مظلومان بوده و در محكوميت و مبارزه با ظالم لحظه‌اي سكوت نمي‌كند.
امام جمعه آمل با اشاره به اينكه مردم ما هميشه و در سخت‌ترين شرايط با آرمان‌هاي والاي امام و شهدا تجديد پيمان كردند، متذكر شد: بايد با هماهنگي‌هاي لازم در بين دستگاه‌ها و ادارات روز قدس با كيفيت بسيار مطلوبي برگزار شود تا دشمنان نظام اسلامي از حركت‌هاي بي‌ثمر خود مايوس شده و دوستان انقلاب نيز با مشاهده استقامت و حضور در صحنه بودن ايرانيان دلگرم و اميدوار شوند.
مردم ولايتمدار هزار سنگر آمل در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان مسير چند كيلومتري مسجد امام رضا(ع) تا مصلاي بزرگ نمازجمعه قدس اين شهرستان را با شعارهاي كوبنده و دشمن‌هراس در حمايت از مردم مظلوم فلسطين راهپيمايي مي‌كنند

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *