هرازنیوز: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های جهانی مجارستان خبر داد.
غلامرضا نوری‌زاده گفت: این مسابقات از اول تا سوم شهریور در مجارستان در حال برگزاري است و سه کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی به مصاف حریفان خود می‌روند.
وی افزود: صابر خانجانی در وزن 42 کیلوگرم، حسن یزدانی در 50 کیلوگرم و ایمان صادقی در 54 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در این پیکارها امروز و فردا به روی تشک می‌روند.
دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در این مسابقات ستار شیر آقایی از مربیان نامي مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشورمان حضور دارد.
نوری‌زاده همچنین از حضور یک فرنگی‌کار نوجوان مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: امیر حسین خانپور از ملی‌پوشان نوجوانان مازندرانی نیز در رقابت‌های کشتی فرنگی جهانی مجارستان به روی تشک خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان طی روزهای اول تا سوم شهریور و در رشته فرنگی نیز چهارم تا ششم شهریور در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت کشتی مازندران در پایان گفت: با توجه به سابقه چندین دوره ملی‌پوشان مازندرانی در اردوهای مختلف کسب مدال‌های خوش رنگ توسط کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های جهانی مجارستان برای کشورمان دور از دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *