دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بحث تحریم‌ها به ویژه نفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در چارچوب وظایف خودمان عمل می‌کنیم.

محسن رضایی در حاشیه سفر به مازندران که برای ششمین یادواره سرداران گمنام منطقه ییلاقی خشواش آمل به تپه نورالشهدای این شهرستان آمده بود به خبرنگار فارس در مورد تحریم‌های استکبارگران علیه ایران اسلامی بیان داشت: تحریم‌های اقتصادی نوعی تحریم تحمیلی بوده و برخلاف منافع ملی ما و همچنین برخلاف مصلحت ملت و نظام تصویب شده است.

وی افزود: تحریم اقدامی غیرانسانی است زیرا با زندگی ملتی شورای امنیت سازمان ملل بازی کرده است که هم‌اکنون در بحث نفتی شدت بیشتری پیدا کرده است.

رضایی با اعلام اینکه ملت ما قادر است و می‌تواند با وحدت و انسجام از این تحریم‌ها عبور کند ولی مهم این است که ما همان ارزش‌‌هایی که در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتیم را تداوم بخشیده و ارزش‌های انقلابی‌مان را برای عبور از این تحریم‌ها بکارگیری کرده و انسجام خود را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: باید در ایام تحریم گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم، نیروهای کارامد و متخصص کشور را وارد عرصه کرده و با نوآوری، ابتکار و خلاقیت صنعت و کشاورزی‌مان را متحول کنیم.

رضایی با تاکید اینکه ما تاکنون حوادث زیادی را پشت سر گذاشتیم، گفت: با وجود اینکه ما راضی نبودیم این تحریم‌ها شکل گیرد ولی برخلاف میل نظام و ملت ایران تحریم‌ها صورت گرفت که امیدواریم همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم این تحریم‌ها را به یک فرصت تاریخی در شکوفایی اقتصادی کشورمان تبدیل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید اینکه در بحث تحریم‌ها به ویژه نفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در چارچوب وظایف خودمان عمل می‌کنیم، یادآور شد: دولت و وزرای اقتصادی دولت آمدند شرایط اقتصادی کشور را در مجمع بحث کردند، مشکلات اقتصادی را توضیح دادند، فشارهایی که از سوی تحریم‌های اقتصادی و نفتی وارد می‌شود را تشریح کردند، ما نیز در حال بررسی هستیم و هر کمکی بتوانیم به مجلس و دولت انجام بدهیم را دریغ نخواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بخشی از حکومت اسلامی است که همه باهم باید کمک کنیم تا از این تحریم‌های اقتصادی سخت عبور کنیم.

 

خبرنگار فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

13 thoughts on “محسن رضایی و صمدی آملی در یادواره شهدای گمنام خشواش آمل+عکس”
  1. خدا کنه برای شهدا اومده باشه نه سفرهای دوره ای انتخاباتی که چند وقتی هست شروع کرده

  2. به آقای صمدی بگید عوض این همه یادوراه بره مریدانش رو جمع و جور کنه که با این همه افراطی گری دارن تیشه به ریشه اسلام می زنن

  3. سلام

    خدا حضرت استاد صمدي آملي را كه 8 سال در صحنه نبرد اسلحه بدست در انواع عمليات ها از شناسائي تا… به عنوان يك طلبه ساده حضور داشته اند براي اين كشور حفظ فرمايد و ما را قدر دان اين بزرگان عرصه جهاد و شهادت قرار دهد . كساني كه در اين 8 سال در بستر هاي گرم و نرم رفاه طلبانه به فكر چپاول بودند درس بگيرند

  4. مه ره بوره اونجه كه غم بزنه زجه

    ……………………….

    شه جا همتي داشته كردمه خلط بديمه كه بمو اتا پير مرد

    ونه مي رنگ صحرا ونه چش رنگ دريا

    مره ونگ هدا بي پروا

    چتي كني چه انه بي قراري ته حال و روز، ناینه كار سازي

    ته بار كش، نويمه اتا دونه كشك ته مال كش نويمه لاف وسركش

    ته فكر كني دنيا هسه كشكي ونه جواب هادي هرچي بشتی

    من خواسمه كه بهتر باووئه حال ولي هدامه از دس ، شه شور حال

    همينها ره باوته بوره مه پيش مره هاكرده شفته، اون درويش

    ونه دمال دو هاكردمه هي دو مره هاده اي جان نوش دارو

    مره هارشيه و بيز بزو مه دل كش خدنگ تيز بزو

    بور اي وچه ته كه تازه راهي شه خد ره مثل پپه وا هدايي

    خله سخته اين راه ، راه عشقه كوه وكمر دكتن اولين مشقه

    ونه اتا تپ جا عمري خوش بمه مه دل خموش و من مدهوش بمه

    اسا وسه خامه بزنم به دريا ديگه آروم نايرمه بااين حرفا

    ******

  5. ملاک حال افراد نه گذشته جناب فرهاد استاد محترم دانشگاه برید از خود حضرت علامه حسن زاده بپرسید که این آقا چه خونی به دل ایشون کرد

  6. با انصار کاملا موافقم . البته اقای سردار قربانی داره ایشون رو حمایت میکنه که انشاءالله روزی متوجه اشتباهاش خواهد شد .

  7. خدا وند به همه شما جزای خیر عنایت بفرمایید .انشالله

  8. سلام
    استاد صمدی دروس عرفانی ارایه می کنند
    مثل همه بزرگواران دیگر علاقمندانی دارند
    برخی طوری می اندیشند
    برخی طور دیگر
    همه یک شکل نمی اندیشند
    متوجه شدم منظورتان از طرفداران یا پیروان افراطی ایشان چه کسانی هستند
    این بندگان خدا از علاقمند هر کسی که باشند افراطیند
    چه کار دارد به استاد صمد
    چه کار دارد به علامه
    چه ارتباطی به سیل عظیم طرفداران ایشان دارد
    اندکی جوگیر ملاک همه رهروان عرفان نیستند برادر
    آنها فقط پیروان توهم هستند نه عقلانیت
    خداوند آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کند

  9. آقاجان صمدی رو خدا حفظ کند که دوست و دشمن مخالفش شدند. نوش جانش. خوشا بحالش که جلوی شهدا سربلند است و توانسته شاگردی حضرت آقا را چنان که باید و شاید بجا آورد. امان از بی درداتی که مشکل درست می کنند و با طرفداری آقاجان , ایشان و خودشان را معذب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *