هراز نیوز :دکتر علی اصغر جعفری مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی است،  او استاد تمام رشته مکانیک است و طبع وی در سرایش شعر مثال زدنی است ،  دکتر جعفری پس از بازدید از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در روز نیمه شعبان به همین مناسبت شعری را من باب عیدی این روز مبارک تقدیم به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی کرد .
نیمه شعبان شدم دعوت به آمل

مکان دانشی در راه بابل

زهی میزبان با کردار فاضل

که مهرش زین سفر گردید حاصل

کنار رشته کوهی سبز و زیبا

عجائب مهد علمی پای برجا

یکی دانشگهی آذین به استاد

سرایی مفتخر ، فارغ زایراد

محیطی پر زیاران صمیمی

گروهی از جوانان و گروهی از قدیمی

سفر همزمان شد با وقت کنکور

مصاف دانش از نزدیک و یا دور

شدم مشعوف از دیدار یاران

همان مردان علم و ایمان

ز دست جعفری عیدانه  شعر است

نشانی از ارادت یا که مهر است
علی اصغر جعفری- آمل

تیر ماه هزار و سیصد و نود یک

2 thoughts on “نیمه شعبان شدم دعوت به آمل”
  1. با سلام خدمت شما عرض می نمایم جناب آقای دکتر جعفری علاوه برطبع لطیف شاعری ایشان در شغلشان کاملا مصمم ، پیگیر و جوانمردی بزرگ می باشند بنده یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد هستم که تمام موفقیت های تحصیلم را مدیون این بزرگ مرد دانشگاه می دانم . مردی بزرگ که با تمام مدارج علمی و سابقه شغلی خوبی که دارند هرگز دچار کبر و غرور نشده اند و کاملا بی ریا و خاکی با تمام دانشجویان برخورد می نمایند و مشکلات آنها را پیگیری می نمایند ایشان از مردان بزرگ دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشگاه آزاد هستند که تاریخ این دانشگاه مانند ایشان را هرگز ندیده و نخواهد دید.

  2. سلام، من نیز این استاد عزیز را از نزدیک می شناسم و به ایشان بسیار علاقمندم. استادی متعهد و عالم که امیدوارم مانند او، و بلکه به مراتب بهتر از او، در میان اساتید یافت شود؛ که البته نمی دانم پیدا می شود یا نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *