شهرداري بندر امام خميني(ره) در اقدامي عجيب و غيرمنتظره اقدام به تخريب يك باب حسينيه به نام آل شعبان واقع در منطقه صدوقي شهر بندر امام نموده است. اين حسينيه ده سال قبل احداث شده و محل انجام مراسم مذهبي و ديني بخصوص در ايام محرم و صفر و پذيراي بيش از هزاران نفر از عاشقان اهل بيت(ع) بوده است. تخريب اين حسينيه بدون هرگونه اخطار قبلي و يا مجوز قانوني صورت گرفته و دليلي براي آن عنوان نشده است. اين اقدام شهرداري نارضايتي شديد بسياري از شهروندان اين منطقه را به دنبال داشته است و شكايتي از سوي متوليان حسينيه به مراجع قضايي صورت گرفته و پرونده‌اي در دادگستري شهر بندر امام تشكيل شده است.

منبع :روزنامه جمهوری اسلامی

2 thoughts on “تخریب یک باب حسینیه به نام آل شعبان در بندر امام”
  1. با احترام- هیچ حسینیه ای در محل مذکور وجود نداشته و عده ای قصد تصرف عدوانی محل را داشته اند به بهانه وجود حسینیه. کاربری زمین مذکور نیز ورزشی میباشد. اتفاقا اقدام شهرداری در پاکسازی زمین باعث رضایت بیش از 90 درصد مردم کوی شهید صدوقی شده است.

  2. نا گفته نماند اقای گلمرادی که اظهار نظر کردن خود شهردار بندر امام هستن و بجای اهالی کوی شهید صدوقی اظهار نظر کردن. مگر میشود اهالی کوی شهید صدوقی که از بدو تاسیس این حسینه با شور و عشق و علاقه در ان به عزداری پرداخته اند اکنون از ویران کردن ان اظهار رضایت کنند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *