که مازندران شهر ما یاد باد            همیشه بروبومش آباد باد

با یاد و نام شهیدان “قلم” و احترام به مجاهدت مظلومانه فرهیختگان رسانه سرزمین علویان تبرستان، به استحضار مردم شریف مازندران می رسانیم؛ بعد از درج اطلاعیه شماره اول فراخوان تأسیس انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران با هدف: هم افزائی فعالان این عرصه مقدس برای پیگیری مطالبات بحق مردمی، ترغیب مدیران به پاسخگوئی و گسترش خدمات اثربخش به آحاد مردم و همچنین پیگیری حقوق صنفی اعضاء و نیز رشد و توسعه فضای سایبری با برگزاری کارگاههای آموزشی ، دومین اطلاعیه این انجمن صنفی-اجتماعی منتشر می شود:

محضر شهدا و جانباختگان “قلم” ، پیشکسوتان متعهد رسانه و مردم فهیم مازندران، بار دیگر با صدای بلند اعلام می کنیم: انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران، صدای مردم استان خواهد بود و مطالبات بحق مردم را با هیچ مدیر، نماینده و کاندیدای انتخاباتی معامله نخواهد کرد.

بر این اساس، جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران در تاریخ 13 شهریور سال جهاد اقتصادی در مرکز مازندران و با حضور مسئولان استانی و شخصیت های کشوری برگزار خواهد شد.

دستور جلسه:

۱-تشکیل هیئت موسس

2- تصویب اساسنامه

3-انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان

حرف آنلاین/اصولگرا/صنایع نیوز/تولیدنیوز/رزمندگان شمال/تی تی نیوز/6بهمن/میهن پرس/عصرشمال/ تفسیرنیوز /دریادیم/ وطنم اراء/ جنگ پاک/صبح آنلاین ،….. و دهها وبلاگ خبری تحلیلی تأثیرگذار

نکته:

-مدیران محترم سایت های مجازی که اطلاعیه شماره اول این انجمن را در سایت وزین شان درج کردند و در لیست فوق کار نشده است و همچنین رسانه هایی که از این تاریخ به این انجمن می پیوندند، خواهشمند است به آدرس الکترونیکی انجمن (asermm.mazand@gmail.com) ایمیل بفرستند.

-تمام سایت های مجازی حداکثر باید تا تاریخ 8شهریور در سامانه وزارت ارشاد ثبت شوند.

-رسانه های مجازی فعال مازندران حداکثر تا تاریخ 8شهریور می توانند به انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران بپیوندند.

-اسامی کامل رسانه های مجازی این انجمن(خبرگزاری،سایت و وبلاگ) در اطلاعیه بعدی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *