یدالله اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هفته دولت یادآور تلاش و کار شبانه‌روزی شهیدان رجایی و باهنر است که برای همیشه در تقویم تاریخ ایران اسلامی به روشنی می‌درخشند.
نماینده عالی دولت در آمل با اعلام برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد: در هفته دولت 123 پروژه تولیدی در این شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به ارزش ریالی این پروژه‌ها گفت: با ارزش 147 میلیارد و 590 میلیون ریال در بخش تولیدی تعداد 123 پروژه با سرمایه‌گذاری مشارکتی به بهره‌‌برداری خواهد رسید که مبلغ 51 میلیارد و 900 میلیون ریال آن نیز از تسهیلات بانکی تامین شده است.
اکبرزاده با بیان اینکه 55 پروژه بزرگ دیگر نیز در آمل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: این پروژه‌ها با ارزش ریالی 48 میلیارد و 401 میلیون ریال افتتاح خواهد شد که از آن بیش از 12 هزار خانوار 89 روستا آمل استفاده خواهند کرد.
فرماندار آمل یادآور شد: اعتبارات لازم پروژه‌های هفته دولت از محل تملک دارایی، بودجه‌های استانی و ملی تامین شده است.
وی با اشاره به فعالیت و کار گسترده در دولت فعلی یادآور شد: دولت نهم و دهم نماد خدمت و تلاش است که در کشور دست به سازندگی می‌زند.
این مسئول تصریح کرد: هم اکنون کشورمان تبدیل به کارخانه عظیم سازندگی و ساخت و ساز شده است و کمتر نقطه‌ای از کشور را مشاهده می‌کنیم در آن تحولی ایجاد نشده باشد.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه هرچه برای خدمت به مردم انجام دهیم کم است، اذعان داشت: مردم ما در همه صحنه‌ها حضور خود را در اطاعت از اوامر ولایت و رهبری به اثبات رسانده‌اند و همیشه یار و یاور مسئولان بوده و در کنار آنها به بحث سازندگی و عمران کشور می‌اندیشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *