خبرگزاری آنا: مراسم تودیع عباس طائب و معارفه شاهورانی به سمت رییس جدید منطقه3 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دبیر منطقه و روسای واحدها و مراکز آموزشی این منطقه در واحد سوادکوه برگزار شد.

سوادکوه در آغاز این مراسم احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده طائب ، برای شاهورانی ریاست جدید منطقه 3 آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم، صالحی دبیر منطقه3 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از میزبانی واحد سوادکوه در برگزاری این مراسم از تلاش های ارزنده طائب در ارتقاء منطقه در زمان تصدی ریاست منطقه 3 قدردانی کرد.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از انتصاب شاهورانی، برای وی در انجام این وظیفه خطیر آرزوی موفقیت کرد.

طائب نیز در سخنانی با اشاره به قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه موجود در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران ، آشنایی قبلی شاهورانی با واحدهای دانشگاهی منطقه3 را از مزیتهای این انتصاب دانست و در سایه توکل به خدا و پشتکار، روزهای پرافتخاری را برای دانشگاه های این منطقه آرزو کرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست شاهورانی رئیس جدید منطقه3 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان ضمن بیان خاطره ای از حضرت امام خمینی(ره)، مقام عرفانی و روحانی امام (ره) را بسیار والا معرفی کرد و ضمن اشاره به نقطه شروع انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد سال 42 ،امام خمینی(ره) را به ابراهیم خلیل ا… تشبیه کرد که بر اساس اراده الهی بر ضد نمرود زمان به مقابله برخاست و بتهای زمان خویش را نابود ساخت.

وی در ادامه سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی برای طائب از زحمات وی در دوران تصدی مسئولیت در منطقه(3) تشکر کرد.

در ادامه این جلسه متن تقدیر و سپاس روسای واحدها دانشگاهی و مراکز آموزشی از طائب توسط صالحی دبیر منطقه 3 قرائت شد .

گفتنی است این مراسم با تقدیم لوح توسط رییس جدید منطقه 3 به طائب و تقدیر از زحمات وی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *