دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای از پیش از ظهر امروز در قائمشهر اجرا شد.

خبرگزاری فارس: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قائمشهر اجرا شد

به گزارش هراز ، فارس از شهرستان قائمشهر، دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای از پیش از ظهرامروز در قائمشهر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از جمع‌آوری یک هزار و 617 دستگاه تجهیزات و گیرنده‌های ماهواره‌ای در قائمشهر خبر داد.

محمدرضا قدمی اظهار داشت: دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بحث جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای امروز در قائمشهر اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله بر اساس دستور مرجع قضایی و داشتن مجوز قانونی با مراجعه ماموران انتظامی و پلیس امنیت اخلاقی به برخی مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی و شهرک‌ها در قائمشهر، یک هزار و 617 دستگاه گیرنده و تجهیزات ماهواره‌ای شامل دیش، ال.ام.بی و رسیور جمع‌آوری شد.

قدمی در ادامه با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در قائمشهر خاطرنشان کرد: این اقدام پلیس در راستای پاسخگویی به درخواست شهروندان برای اجرای مرحله اول طرح و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان با جمع‌آوری بیش از 15 هزار تجهیزات و گیرنده‌های ماهواره‌ای با موفقیت انجام پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه نگهداری و استفاده از ماهواره برای هر فردی جرم است از ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قائمشهر و جمع‌آوری هرگونه تجهیزات ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد.

One thought on “جمع آوری ماهواره ها در قائمشهر”
  1. کاسبی خوبی برای دادگستری و مامورها بجای اینکارها برن جلوی مواد مخدر وفساد را بگیرن جوانها یا چورتین یا توهوم دارن یا فاسد شدن کاره خود نامردشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *