در یکی از سریال های ترکی شبکه جم کلاسیک داشتن فرزند برای دختران مجرد بالای 15سال کاملا عادی جلوه داده می شود.
به گزارش هراز  به نقل از جام نیوز، فیلم هایی که در شبکه های ماهواره ای پخش می شود ضمن ترویج فساد و بی بندوباری، به روابط نامشروع زن و مرد دامن می زنند.

این روند تا جایی پیش رفته است که در یکی از سریال های ترکی شبکه جم کلاسیک داشتن فرزند برای دختران مجرد بالای 15سال کاملا عادی جلوه داده می شود.

در قسمتی از این سریال، زمانی که مرد مجردی نامزدش را به مادر خود معرفی می کند، در پاسخ به این سؤال مادر که “چرا نامزدت فرزند دارد” خطاب به مادر خود گفت: «پیلار! مجرد است. توی این مملکت دخترها از 15سالگی ممکن است بچه داشته باشند. دختر [مجرد] بدون بچه خیلی کم پیدا می شود!»

گفتنی است، شبکه های ماهواره ای در سریال ها و فیلم هایی که پخش می کنند با تبلیغ شیوه زندگی جوامع غربی حتی خیانت همسران به یکدیگر را امری موجه جلوه داده و در دید مخاطبین به عادی سازی آن می پردازند. تماشای مکرر فیلم های حاوی چنین مطالبی پس از گذشت زمانی نه چندان طولانی، برخی از نگرش ها و تفکرات مسموم را در اذهان مخاطبین تثبیت می کند و به مرور زمان موجب ایجاد تاثیراتی محسوس بر افراد و در پی آن بر پیکره فرهنگ و اعتقادات جامعه می شود.

7 thoughts on “دخترانی که بابچه به‌خانه بخت می‌روند!”
  1. به نظر من خیلی این قضیه باعث تاسف است که چرا مسولین اجازه می دهند که چنین فرهنگی وارد کشور ماشود .

  2. نظر شخصی من اینست که اگر زمانی بخواهم ازدواج کنم با دختری ازدواج میکنم که حیا داشته وسالم باشد . این فرهنگ غیر قابل فهم است .

  3. امیدوارم این مسله در حد خود باشد؛ و وازد اجتماع نشود؛ البته دختر حق دارد؛بلخره شوهر طلا شده؛بچه باش بزرگ میشه اتش خاموش میکنه

  4. ahaaan! babakhshid shoma az koja didid? pas shoma ham negah mikonid onam ta 12shab seriyalharo donbal mikonid!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaghean jaye taasof dare!

  5. shoma az koja dididpas shoma ham negah mikonid onam ta 12shab seriyalharo donbal mikonid vaghean jaye taasof dare

  6. سلام . نمایش این سریال ها نشان دهنده عدم توانایی برقراری رابطه بین دولت و جوانان جامعه هستش . متأسفانه گرایش به ماهواره این رو نشون میده . دوستانی که گفتن شوهر کم شده خوبه که حتما مطالعه علمی داشته و بر اساس آمار جدید اعلام نظرکنن اینطوری خدا نکرده این تصور به وجود میاد که بدون علم و اطلاع صحبت شده . کما اینکه به نظرم این قضیه حتما باید توسط آسیب شناسان بررسی و تحلیل بشه و به عنوان بحث جدی جامعه در نظر گرفته بشه . سپاسگذارم

  7. به نظر بنده ماهواره ها یک عامل خانواده خراب کنیین..!!!!
    ان شا الله همانطوری که با زبان میگیم مرگ بر آمریکا با عمل هم بگیم مرگ بر آمریکا و مقهور غرب نشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *