چهارمین همایش سالانه «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس / احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان با کمک اوقاف در چالوس
استاندار مازندران، گفت: بیمارستان فوق تخصصی سرطان با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از محل عواید موقوفه مرحومه خلعتبری در چالوس احداث می‌شود. ‎

هرازنیوز : استاندار مازندران در حاشیه چهارمین همایش سالانه «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس گفت: مسئله و مشکل زمین برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان را حل کردیم تا این بیمارستان که نیاز مردم غرب مازندران و حتی کل استان است احداث شود و خدمات دهی کند.

سیدمحمود حسینی‌پور با اشاره به ورود اداره اوقاف به بحث سلامت مردم و تجهیز و احداث بیمارستان از محل موقوفات، اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی سرطان از محل عواید موقوفه مرحوم خانم خلعتبری در چالوس احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه املاک این موقوفه در تهران وجود دارد و بر اساس نیت واقف، درآمد آن باید صرف احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان شود، عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در احداث این بیمارستان پیش قدم شده و دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل منابع طبیعی غرب استان باید در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

سیدمحمود حسینی پور با بیان اینکه یک مجموعه کاملاً مردمی برای مطالبه گری در شهرستان چالوس شکل گرفت و حضور پیشکسوتان چالوس در این همایش بزرگ، بارقه امیدی برای ما شد، گفت: شهرستان چالوس جزو شهرستان‌های ویژه گردشگری استان مازندران محسوب می‌شود که هم مسیر و هم مقصد گردشگری است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه چالوس پایگاه عظیم ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید والامقام استان‌های گیلان و مازندران در دوران دفاع مقدس است که در آن زمان اینجا را به عنوان منطقه یاد می‌کردند.

وی افزود: مسائلی در این همایش مطرح شد که مهمترین آن، بحث زمین برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان بود که در همین نشست مشکل زمین را حل کردیم تا این بیمارستان که نیاز مردم غرب مازندران و حتی کل استان است با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان احداث و به مردم خدمات دهی کند.

حسینی پور اذعان کرد: البته چالوس در زیرساخت‌ها مشکلاتی دارد که مقرر گردید در اسرع وقت پیگیری شود تا مشکلات زیرساختی این شهرستان حل شود مجموعه‌ای که به عنوان «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس شکل گرفت و شخصیت‌های مهمی که در گذشته دارای مسئولیت‌هایی بودند امروز دور هم جمع شدند تا با ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای ارتقا و توسعه چالوس فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تشکل «جمعیت مطالبه گری رشد» مزیت بزرگی برای شهرستان چالوس است که می‌تواند تحولات بزرگی را در پی داشته باشد، ابراز کرد: این مطالبه گری می‌تواند منجر به خدمات بزرگ در این خطه و بهره مندی مردم مازندران شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: از «جمعیت مطاابه گری رشد» حمایت می‌کنیم و امیدواریم با همت این جمعیت، چالوسی در تراز مازندران قوی در آینده داشته باشیم تا هم مردمانش در آسایش به سر ببرند و هم مسافران و گردشگران از مواهب این شهرستان برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *