حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی منابع طبیعی بلیران آمل

🔹 فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – ساری از حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل خبر داد.

🔹 به گزارش هراز نیوز از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل؛ فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – ساری با اعلام این خبر گفت: به دنبال دستگیری قاچاقچی سابقه دار و حرفه‌ای چوب و توقیف وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در هفته گذشته توسط مامورین اداره منابع طبیعی شهرستان آمل، شب گذشته ایادی و همدستان این قاچاقچی چوب، به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران حمله نمودند.

🔹 سرهنگ مجید ذکریایی افزود: این افراد بوسیله سلاح سرد، درب و پنجره مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی را تخریب و به اموال دولت خسارت مالی وارد نموده و متواری شدند.

🔹 وی گفت: خوشبختانه در این حمله، به نیروهای حفاظتی حاضر در مقر ایست بازرسی، خسارت جانی وارد نشد.

🔹 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- ساری با اعلام اینکه عوامل حمله شبانه به مقر منابع طبیعی شناسایی شدند، افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با فرماندهی محترم انتظامی شهرستان آمل و معاون محترم دادستانی شهرستان انجام شد و برابر قانون با مهاجمین برخورد قاطع می‌شود.

🔹 سرهنگ ذکریایی گفت: این دست از اقدامات، مانع از کار همکاران حفاظتی ما نخواهد شد و جنگلبانان غیور با تمام توان در جهت حفاظت و صیانت از انفال بیش از پیش تلاش می‌کنند.

🔹 فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – ساری در پایان گفت: گشت‌های حفاظتی خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان فعال است و تا پایان تعطیلات نوروز وظیفه حفاظت از منابع طبیعی را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *