استاندار: شهرهای مازندران در آمادگی مطلوب برای استقبال از مسافران نوروزی به سر می برند

استاندار مازندران، گفت: با تدابیری که اندیشیده شده شهرهای این استان از آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز برخوردار هستند. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه نوروزی سرخ رود، افزود: استان سرسبز و لاله خیر مازندران به واسطه فرهنگ بالا و طبیعت ارزشمندی که دارد به عنوان یک مقصد بسیار مهم گردشگری در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: پیش‌بینی می کنیم که در نوروز امسال نسبت به سال گذشته حجم ورودی مسافر به مازندران ۳۰ درصد افزایش داشته باشد بنابراین شهرهای گردشگرپذیر نیز باید آمادگی خود را جهت پذیرش مهمانان افزایش دهند.

حسینی پور با بیان اینکه، در این راستا شیوه نامه ای با موضوعات مختلف برای فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران ارسال شد، خاطرنشان کرد: این شیوه نامه در راستای ایجاد آمادگی و ایجاد ظرفیت لازم برای پذیرش مسافران و گردشگران و ایجاد فضای توام با آسایش، ایمنی، رفاه و امنیت و سلامت گردشگران ابلاغ شد.

به گفته استاندار مازندران، در بازدیدی که به عمل آمد شهرستان های مازندران به لحاظ کمی و کیفی از شرایط خوبی در خدمات رسانی به مسافران برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: شهرها از لحاظ سیما و منظر شهری و همچنین اسکان مسافر، بازارچه های سنتی و موضوعات ترافیکی در آمادگی خوبی قرار دارند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تمیزی و سلامت شهرهای مازندران بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: تاکنون به لحاظ جمع آوری زباله ها و نخاله ها اقدامات خوبی در شهرها صورت گرفته و لازم است تا در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *