دومين يادواره شهداي دانشجوي آمل برگزار شد

دومين يادواره شهداي دانشجوي آمل با حضور مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا، بخشدار امام زاده عبدالله(ع)، يادگاران هشت سال دفاع مقدس و دانشجويان در سالن اجتماعات دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

سردار حسين يكتا مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا در اين يادواره با بيان اينكه امروز حاكميت شهدا بر دلها است گفت: هركسي دل خود را به سوي شهدا ببرد عاقبت به خير خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه دوران جواني روزي سپري خواهد شد و بايد همگان به فكر حضور در محضر خدا باشيم گفت: همانطور كه در زمان ما جبهه دانشگاه شد ولي امروز دانشگاه جبهه است و بايد دانشجو توجه كند تا در اين جبهه ياد و نام شهدا را دنبال كند.

مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا گفت: امروز نبرد به صورت نفر به نفر در حال پيش رفتن و به واقع معبر قبل از ظهور است كه بايد توجهمان به اين نكته باشد كه هيچ چيزي در محضر خدا گم نخواهد شد.

يحيي عسگري پور بخشدار امام زاده عبدالله(ع) و يادگار هشت سال دفاع مقدس نيز در اين ياواره با بيان اينكه بيش از يك ميليون كيلومتر مربع از خاك كشورمان در دوران حكومت هاي گذشته از دست رفت گفت: زماني كه انقلاب شد اگر ولايت نداشتيم مشخص نبود كه چه مي شد زيرا كه دشمنان براي ما مشكلات فراواني را ايجاد نمودند.

اين جانباز جنگ تحميلي با تاكيد بر اينكه شهدا رسالت خود را انجام دادند و امروز نوبت ما است كه راه آنان را ادامه دهيم گفت: استراتژي ما بايد دفاعي فعال كه اين استراتژي داشتن تصويري درست از دشمن است را داشته باشيم و به زمان شناسي نيز توجه خاصي را مبذول داريم. كمال نيوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *