دو برنامه مهم در تاریخ های سوم و ششم اسفندماه سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران/ عکس

برگزاری دو برنامه مهم در تاریخ های سوم و ششم اسفندماه توسط سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران:

الف) به گزارش هرازنیوز؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در تاریخ سوم اسفند ماه، به همت سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران و همچنین انجمن اولیای محترم دبیرستان مرحوم حاج نورعلی شاکری ره‌، همایش مدیران دارالقرآن ها، کارشناسان و کارشناس مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مازندران با هدف برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در مرحله استانی و همچنین میزبانی کشوری مسابقات قرآنی دانش آموزی در استان مازندران، در دبیرستان مرحوم حاج نورعلی شاکری ره شهرستان آمل برگزار گردید.
در این همایش، ریاست محترم اداره قرآن، نماز و عترت ع اداره کل آموزش و پرورش جناب آقای دکتر سقایی، معاون محترم پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل جناب آقای دکتر طالبی، ریاست محترم سابق اداره قرآن، نماز و عترت ع اداره کل آموزش و پرورش جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کاوه و مسئول محترم واحد قرآن، نماز و عترت ع اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمدی هم تشریف داشته اند و سخنرانی ها و گزارش کارهایی ارائه داده بودند.
در پایان مراسم دکتر فاطمی تاکید فرمودند فلسفه وجودی جلسات و محافل قرآنی آنقدر مهم و تأثیرگذار است که اگر بتوانیم در مدارس به نحو جدی تری انجام دهیم، شاهد کم شدن آسیب های اجتماعی و همچنین موفقیت های درسی دانش آموزان خواهیم بود که در پرتو انوار الهی و توجهات حضرت صاحب العصر و الزمان عج و رهنمودهای مقام معظم رهبری در عمل و فراگیری قرآن کریم، این امر با همت مسئولان محترم ذیربط و با اختصاص بودجه های مناسب، شدنی خواهد بود.
دکترفاطمی در پایان از همه بزرگواران اعم از اعضای محترم سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران و همچنین انجمن اولیای محترم دبیرستان حاج نورعلی شاکری ره که در تشریفات، برپایی و هزینه های مربوط این مراسم به صورت شبانه روزی زحمت کشیده اند، ابراز قدردانی و تشکر داشته اند.

ب) همچنین به گزارش آقای دکتر فاطمی، در تاریخ ششم اسفندماه، محفل انس با قرآن با حضور روشندلان، معلولان و افراد بی بضاعت حافظ و قاری قرآن کریم در شهرستان آمل، خیابان امام رضا ع، کوچه رنجبر، مسجد حضرت ابوالفضل ع، به مناسبت میلاد امام زمان عج برگزار گردید.
در این محفل قرآنی، عزیزان عضو دارالقرآن، هر کدام به هنرنمایی حفظ و قرائت قرآن کریم پرداختند. در ادامه برنامه، مداحی توسط جناب آقایان: حاج آقای رسولی اهل کاشان و همچنین استاد آقاجانی؛ استاد هنرهای رزمی انجام شد که مورد تحسین حاضرین قرار گرفت.
در این جلسه معنوی، چند کاندید محترم مجلس شورای اسلامی اهل شهرستان آمل حضور یافته و سخنانی پیرامون اهداف حضور و برنامه خود، ارائه فرمودند.
دکتر فاطمی تأکید کردند ملاک انتخاب اصلح در کاندیداتوری، تقوا، مردم داری، تخصص و تعهد است که بیشتر عزیزان کاندید در شهرستان آمل در تراز بالایی قرار دارند و شاهد مشارکت حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

دکتر فاطمی در پایان محفل، از همه خیرین محترم سراسر کشور که در امر برپایی این محفل ارزشمند مساعدت فرموده اند، ابراز قدردانی نمودند و رهنمون شدند که خیرین محترم برای شب عید امسال، در اهدای بسته معیشتی و عیدانه با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان، در غنی سازی حمایتی، جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند.
در این محفل به رسم یادبود به همه عزیزان عضو دارالقرآن، هدایایی اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *