وعده ما حضور پر شور در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن و مشارکت حد اکثری در پای صندوق
به نام خداوند درهم کوبنده ظالمان و مستکبران
«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…»
دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.
در این دهه مبارک، یاد حضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی می‏داریم؛ ابرمردی که هماره دم مسیحایی‏اش، جان‏بخش جان‏های حقیقت‏جوست و هنوز پس از گذشت سال‏ها از رحلت ملکوتی‏اش، نامش بر پایه‏ های ستم استکبار لرزه می‏افکند و یادش، در دل‏های مستضعفان و آزادگان زمینْ، امید می‏آفریند و انگشت اشارت او، به آیندگانْ امتداد راه را نشان می‏دهد.
سلام بر فجر و سلام بر فجر آفرینان میدان عشق
پرهای بافته را بگشا که تندیسی به لطافت نسیم روی امام، چونان تمثیلی جاندار از این دیار می گذرد و با تبسمی پاک، عشقی بی آلایش را از دروازه ی شرق عبور می دهد تا خورشیدی را به طلوعی دوباره فراخواند.
پرهای بافته را بگشا که تیغه های نور در رگهای ظلمت می دود . دانه های مدفون را به تجربه ای نیازموده دعوت می کند. اکنون باغ در انتظار مولودی جدید است.
پرهای بافته را بگشا تا برای محشریان پلی از پیغام عبودیت سازیم و سرود پیروزی و آمدن آفتابی سرخ را همگی به یک آهنگ بخوانیم.
با گام‏ های استوار رفتند؛ تا فتح قلّه ‏ی انقلاب، فریادگر و پرخروش، مصمم و پرامید، در صف ‏هایی به هم پیوسته و دل‏ هایی از هم نگسسته؛ مردم روزِ بیست و دوّم بهمن را می‏گویم!
آن روز کوچه ‏ها عطر خوش انقلاب را حس می‏کرد و مردم در زمستانی سرد، گرمی آغوش همدیگر را در تبریک پیروزی می‏چشیدند.
اصحاب عاشورای خمینی (رحمت الله علیه) و دانش آموختگان دانشگاه حسینی، این بار حماسه ‏ای دیگرگونه آفریده بودند و کعبه‏ ی میهن را از بُت‏های زر و زور و تزویر پاک کرده بودند.
آنان که ایمان را با مائده ‏های آسمانی‏اش، در بازار شهر گسترده بودند و تلاش را میهمان زندگی مردم کرده بودند.
هم آنان که خون را کمترین متاع به درگاه پروردگارشان می‏ پنداشتند و هستی خود را خالصانه برای رهبر خود می‏ گماشتند.
آن روز، حقیقت گُل متجلّی شد و باغ به این همه زیبایی خود تبریک گفت.
آن روز پرنده‏ هایی که کوچیده بودند بازگشتند و فضای آسمان در کثرت آنان، پنجره پنجره شده بود.
آن روز درختان سرو به آزادی و آزادگیِ همگان، پیام تبریک فرستادند و برکه ‏ها زلالیِ مردان و زنان انقلابی را درود گفتند.
آن روز اقیانوس، مبهوت تلاطم‏ های دلیرانه‏ ای بود که کویر تشنه ‏ی ایران را سیراب ساخته بود و سیلی خروشان شده بود، تا خانه ‏ی عصیان را از جا بَر کند.
آری، آن روز، روز خدا بود.
اینک در یاد روز آن بهارِ فراموش ناشدنی، به روح پاک شهیدان درود می‏فرستیم و با گرامی داشت خاطره ‏ی آن مسیح انقلاب، راه پرافتخار خویش را ادامه می‏دهیم.
هنوز هم صدای جاویدان او در سراسر تاریخ به گوش می‏رسد. هنوز هم قامتش، به بلندای آسمان حقیقت است و در عشق و تکریم والایی‏ ها، به صلابت صخره ‏ها می‏ماند و به عظمت کوهساران.
امام را می‏گویم؛ مردی که کران تا کران حیات را از تحرک و مبارزه و فریاد برضد استعمارگران، سرشار ساخت.
فرزانه ‏ای که نمونه مجسّم شجاعت و بی‏باکی بود.
او که از هیچ قدرتی جز خداوند باک نداشت و در برابر هیچ گردن‏کشی سر فرود نیاورد.
راستی، کدام تصویرگر می‏تواند جَبین پاک آن بزرگ‏مرد را به تصویر درآورد؟
کدام شاعر می‏تواند قصیده ‏سرای آن ستم‏ سوز و سپیده آفرین باشد؟ کدام نویسنده می‏تواند حکایت‏ گر شور آفرینی‏ ها و ایمان‏ گستری‏ های آن والامقام باشد؟
امت بیدار دل و همیشه در صحنه ایران اسلامی ،ضمن تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی و میثاق با شهدای والامقام ،بار دیگر با حضور پر شور در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن و مشارکت حد اکثری در پای صندوق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ،دشمنان قسم خورده مکتب توحید به سرکردگی آمریکای جنایتکار را مایوس و با شعارهای کوبنده و حًضور حماسی نقشه های شوم آنان را خنثی و وفاداری شان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشاند این ایام فرخنده و یوم اله بر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه اله) مظلومان گیتی ،مسلمانان عالم ،خاصه امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایی،زمان شناس و با بصیرت شهرستان امل فرخنده باد.

غفراله لنا و لکم
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *