تشریح اولین نشست اعضای شورای وحدت با نامزدهای شاخص شهرستان آمل +عکس

حمید محمد نسب سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل در گفتگو با هرازنیوز مطرح کرد : مرحله نخست جلسات هم اندیشی و مفاهمه ی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعضا و کارشناسان شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نهم و دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ هر روز به مدت ۷ ساعت برگزار شد .

محمد نسب گفت : در این جلسات نامزدهای محترم به اتفاق مشاورین خود در جمع هیئت رئیسه، مسئولین کمیته‌ها و کارشناسان این شورا در حوزه‌های (کشاورزی و امور دامی، صنعت و اقتصاد، قانونگذاری، فرهنگی اجتماعی، امور عقیدتی و انقلابی ،بانوان و خانواده، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، رسانه و فضای مجازی، امور ایثارگران و جانبازان ، اصناف و جوانان ) حضور یافته و در یک فضای صمیمی و کاملاً حرفه‌ای ضمن معرفی برنامه‌های خود به سوالات کارشناسان نیز پاسخ گفتند .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هرازنیوز در ابره اهداف ونتایج این نشست ها بیان کرد :  هدف از برگزاری این جلسات، اخذ واستماع برنامه و نظرات نامزدهای محترم در خصوص نمایندگی مردم فهیم شهرستان آمل ، آگاهی از میزان احاطه و تسلط ایشان به قوانین ، معضلات کلان کشوری، مشکلات شهرستان، شرایط روز کشور ، برآورد تراز نامزدهای محترم با منظومه فکری امامین انقلاب و همچنین اطلاع از الویتهای ایشان در تهیه و تدوین برنامه‌هایشان بود . مقرر شد که شورای وحدت در مراحل بعدی از نامزدهای واجد شرایط دیگر نیز برای حضور در جلسات دعوت به عمل آورد.

وی اضافه کرد : نهایتاً پس از اتمام جلسات هم‌اندیشی اختصاصی با نامزدها و پس از برگزاری جلسات مناظره در مراحل پایانی، نامزد اصلح از سوی اعضا و کارشناسان شورای وحدت انتخاب و به مردم شریف و شهید پرور آمل معرفی می‌گردد .

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات نتیجه بیش از ۳۰ ساعت کار کارشناسی هیئت رئیسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل بودتصریح کرد: شورای وحدت بر این باور است که انتخاب اصلح امری بسیار مهم و خطیر است. لذا این مهم باید طی یک فرآیند اصولی ،علمی و حرفه ای صورت پذیرد .

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه شورای وحدت هرگونه اقدام عجولانه ، جانبدارانه و سطحی در انتخاب اصلح را با اصول این شورا مغایر می داند گفت : به همین دلیل با دعوت از کارشناسان باتجربه و با استفاده ظرفیتهای علمی ، اجرایی و تجربی اعضای شورای وحدت ، سعی نمود با دادن فرصت کافی به هر یک از نامزدها به طور اختصاصی ، فراهم نمودن امکان استفاده از دو نفر مشاور برای هر یک از آنان و طرح سوالات کارشناسی شده، هر یک از نامزدها را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهد . نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی و مشاورین ایشان نیز این جلسات را بسیار حرفه ای و سودمند ارزیابی نموده و آن را کاملا متفاوت با جلسات مشابه دانستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *