پلیس

انهدام باند سارقان بعنف از دختران خردسال در ساري

سرهنگ “قيصري” رئيس پليس آگاهي استان مازندران از دستگيري سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در شهرستان ساري خبر داد.

سرهنگ کاراگاه “علي قيصري “، گفت: در اجراي طرح برخورد با سارقان خشن و در پي وصول پرونده هاي سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساري، مراتب در دستور کار ويژه و عملياتي کارآگاهان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران با اعلام اين خبر اظهار داشت: با اقدامات گسترده فني و اشرافيت اطلاعاتي، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طي ماموريتي پس از شناسايي با هماهنگي قضايي و اقدامات فني و تخصصي لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسائي کردند.

وي افزود: در همين راستا کارآگاهان پليس پس از اخذ دستور قضائي در چندين مرحله عمليات ضربتي و غافلگيرانه، سارقان اصلي که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمي و فني در مخفيگايشان دستگير و به يگان دلالت دادند.

سرهنگ “قيصري” بيان داشت: در اين رابطه 4 متهم دستگير و سارقان طي اقدامات فني بعمل آمده به 4 فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نيز کشف و پس از تشكيل پرونده ها جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس که از طريق رسانه هاي جمعي و فضاي مجازي معتبر منتشر مي شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، مراتب را بلافاصله از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *