بسیج

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن سالروز ششم و هفتم تیر سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری و شهادت آیت ا… بهشتی و 72 نفر از یاران وفادار انقلاب و امام (ره) بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسيج،‌ در این بیانیه آمده است:  جمعی از عناصر سفاک و خود باخته و منافق که چشم دیدن یار دیرینه امام و خلف صالح آن پیر الهی سفر کرده را نداشتند تمام عداوت و کینه توزی خود را در سلاح ناپاک خود کرده و به جان خورشید فروزان انقلاب سوء قصد کردند. اما به حول و قوه خداوند متعال و یاری امام زمان (عج) این ترور نافرجام ماند و دشمنان منحوس به هدف پلید خود نرسیدند. ارادة خداوند عزیز نیز بر آن گرفت که کشتی این انقلاب الهی با دست با کفایت امام خامنه‌ای هدایت شود. دفتر تاریخ انقلاب اسلامی آکنده از روزهای تلخ و شیرین و فراز و نشیب های فراوانی است و ورق به ورق آن بیانگر پایداری ملت بسیجی ایران اسلامی در مقابل زورگویان و استکبار جهانی همنوا با صهیونیزم بین الملل می باشد که یکی از این ورقه‌های تلخ، فاجعه هفتم تیر ماه 60 و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین کوردل و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و امام(ره) با بغض و عداوت منافقین است.

در این بیانیه می خوانیم: در سالروز هفتم تیر ماه منافقین داخلی مطرود مردم و نظام، که تمام ضربه‌های که نظام متحمل شد از سوی این منحرفان بود که از جهاد پشیمان شدند درحالیکه داعیه اسلام را داشتند و در دل کفر پروراندند، همه نفاقها و بغض ها و کینه های جاهلانه خود را متوجه شهید بهشتی و یاران صدیق او کردند و انفجار هولناک دفتر حزب جمهوری اسلامی در دستور کار این معاندین قرار گرفت.

در این بیانیه با اشاره به نقش داشتن آمریکا و اسرائیل در تمامی وقایای جنایتکارانه آمده است: عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث بود که در وقایع مختلف از قبیل شکست در صحرای طبس، کودتای نوژه وسایر اختلاف افکنیهای داخلی با شکست مواجه شده و زمانی که با عقل ناقص خود دریافتند با تصویب قانون اساسی در سالهای آغازین انقلاب پایه های اصلی نظام مستحکم و مجلس انقلاب اسلامی به دست نیروهای انقلاب و متدین افتاده ، بیداری ملت را برنتافتند و دست به عمل جنایتکارانه ترور وبمب گذاری کردند.

دراین بیانیه آمده است: عمال منافق و بریدگان از نظام ولایی و عناصر دست نشانده آمریکا و صهیونیست که به دنبال سهم خواهی از نظام بودند فرصت را غنیمت شمرده و این فاجعه ننگین و صدها ترور از شخصیت های علمی و فرهنگی و بلندپایه ترین و دلسوزترین مسئولان نظام را از خود بجا گذاشتند.

این بیانیه می افزاید: مردم مسلمان ما بیدارند و این بیداری برای همه تاریخ و اعصار و قرون بجا خواهد ماند و همواره در طول تاریخ انقلاب نشان داده اند که هر نوع تهدید، ارعاب، ترور و تحریم کوچکترین خللی در تصمیم و اراده مصمم آنها وارد نخواهد کرد و با بصیرت خود در مسیر و هدف اصلی انقلاب طی طریق خواهند کرد. گروههای سیاسی مریض و مغرض به نظام نیز که با جنگ نرم و فرهنگی خود به دنبال ایجاد شائبه های جاهلانه و غیرعالمانه و تعبیر سوء از مبانی اعتقادی مهدویت هستند باید بدانند که به همان جریان انحرافی و نفوذی متهمند و مردم بر این باورند که این عناصر ضاله به دنبال سست کردن اعتقادات و بصیرت و بیداری آنان هستند.

در پایان این بیانیه آمده است: همه ملت ایران پا در رکاب و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای عزیز بوده و اوامر ایشان را فصل الخطاب و مطاع می دانند و رابطه خود با این بزرگوار را رابطه نه تنها یک رهبر سیاسی بلکه مراد و مرید برای خود دارند و اندک خللی نیز دراین تصمیم خود ندارند.

بسیج به تمام کسانی که در مسیر انقلاب اسلامی و در پیمودن مسیر آن بر اثر ناتوانی خود و به رغم غلط خود ملت را ناتوان‌می‌بینند هشدار می‌دهد که ما بسیجیان با تمام وجود آماده‌ایم تا از راست قامت جاودانه تاریخ معاصر یعنی مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در هر زمینه‌ای که اشاره فرمایند جان ناقابل خود را تقدیم کنیم و کمترین هراس نیز در این مسیر به دل و جان خود راه نمی‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *