هراز نيوز: پرسپولیس چهارمین بازی خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت؛ باز هم خبری از پیروزی نبود. ماجرا وقتی برای هواداران این تیم تلخ‌تر می شود كه سرخ‌ها در هفته چهارم حتی موفق به شكست تیم قعر جدولی مس سرچشمه كرمان هم نشدند و حتی نزدیك بود باز هم شكست را تجربه كنند. با این همه اما حمید استیلی می‌گوید كه تیمش بهتر از هفته‌های قبل ظاهر شده و هواداران نباید علیه او و دوست صمیمی‌اش شعار بدهند.

سرمربی پرسپولیس و البته حبیب كاشانی هنوز به عمق اعتراض هواداران پرسپولیس پی نبرده‌اند. اما گویا این نارضایتی به گوش وزیر ورزش رسیده است و به زودی در این باشگاه اتفاقات و جابجایی‌هایی صورت خواهد گرفت.

شاید روزی كه حبیب كاشانی توانست علی دایی را از پرسپولیس بیرون كند، فكرش را هم نمی كرد رابطه اش با هواداران پرسپولیس تا این حد رو به تیرگی برود. اما افشاگری‌های دایی و برخی دیگر افراد از جمله مجتبی شریفی كار را به حبیب كاشانی سخت‌تر ‌كرد. پرسپولیسهای قدیمی و محبوب از جمله مهدی مهدوی كیا و احمد رضا‌عابدزاده و مدیران با‌سابقه‌ای همچون امیرعابدینی را نیز به جمع مخالفان اضافه كنید. حالا بعد از هر اتفاقی در پرسپولیس شعار ” كاشانی حیا كن…” از سوی هواداران داده می شود.

در این میان كنترل جو ورزشگاه‌ها از سوی لیدرهای حامی كاشانی نیز خارج شده است. هوادارن پرسپولیس به هیچ‌وجه حاضر نیستند حبیب كاشانی ‌باز هم در این باشگاه بماند. حرمت‌ها نیز در این بین شكسته شده است.

حالا بیش از هر زمان دیگر شایعه تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد. از مجید فرخزادی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی كاشانی نام برده می‌شود.

مدیرعاملی مجید فرخزادی در پرسپولیس شایعه‌ای نیست كه در یكی دو روز اخیر در فوتبال ایران مطرح شده ‌باشد. مدت‌ها است از این فرد به عنوان مدیر عامل بعدی باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود. اما این اتفاق هنوز عملی نشده است. در آخرین دوره‌ای كه پرسپولیس صاحب هیات مدیره بود، مجید‌فرخزادی عضو این مجموعه بود. اما بعد از ناكامی‌های تیم و تغییر و تحولات مدیریتی او هم از باشگاه جدا شد و در زمان ریاست علی‌سعیدلو در سازمان تربیت‌بدنی، مشاور معاون رئیس جمهور بود و شاید اگر سعید‌لو بر مسند ورزش باقی مانده بود تا كنون این جابجایی قطعی شده بود.

مجید فرخزادی كه از چهره‌های سیاسی پرنفوذ به حساب می‌آید این روزها چراغ خاموش حركت می‌كند. او تلاش‌های زیادی برای تشكیل هیئت مدیره پرسپولیس انجام داده است و حتی ارتباط بسیار خوبی با حسین‌هدایتی و علی‌پروین دارد.

با توجه به اینكه نفوذ سیاسی فرخزادی كمتر از كاشانی نیست، گفته می‌شود وزیر ورزش روی مدیرعاملی او در پرسپولیس نظر مثبتی دارد. در این‌باره مثل اینكه واسطه‌هایی میان او و محمد عباسی وجود دارند كه درباره توانایی مدیریتی فرخزادی نزد دكتر عباسی مانور تبلیغاتی داده‌اند تا از این طریق شرایط را برای مدیریتش در پرسپولیس مهیا كنند.

فرخزادی كه خودش تمایل ندارد بر سر راهش حاشیه درست شود، ترجیح می‌دهد سكوت كند و حرفی از برنامه‌هایش نزند.

مجیدفرخزادی درباره این كه گفته می‌شود وزارت ورزش به او پیشنهاد مدیر عاملی پرسپولیس را داده است به قانون می‌گوید:«من پرسپولیس را دوست دارم. اما هیچ‌چیزی معلوم نیست. واقعیت این‌جا است كه بر اساس فشار afc باید ساختار مدیریتی باشگاه درست شود. اما من ترجیح می‌دهم فعلا حرف نزنم. چون هنوز چیزی معلوم نیست. اجازه بدهید ببینیم چه پیش می آید.»
با معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه موضوع تغییر و تحولات مدیریتی نیز امری دور از ذهن نیست. تغییر و تحولاتی كه به عصر كاشانی در پرسپولیس پایان می‌دهد. در حال حاضر هواداران پرسپولیس نشان داده‌اند به هیچ‌وجه نمی‌خواهند كاشانی دراین باشگاه بماند. خیلی‌ها معتقدند كاشانی پایان فصل امسال را با پرسپولیس نمی‌بیند و دیر یا زود باید از این باشگاه خداحافظی كند.

در چنین شرایط بحرانی انتشار شایعات مختلف هم قابل پیش بینی است؛ اینكه وزارت ورزش به مدیرعاملی محمد‌رضا‌ساكت در پرسپولیس هم نیم نگاهی دارد. ساكت در سپاهان مدیرموفقی بود و كارنامه فوق العاده‌ای از خود به جای گذاشت. به همین دلیل از او به عنوان یكی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نام برده می شود.

محمد عباسی كه به تازگی وزیر ورزش شده است نیز قصد دارد در نخستین تصمیم‌های ویژه خود برای فوتبال همسو با افكار عمومی گام بردارد. چه سابقه نشان داده هر بار در ورزشگاهی شعار ” حیا كن رهاكن” برای یك مدیر باشگاهی پیش آمده است بعد از مدتی مدیر موردنظر از كار بركنار شده است.

به همین دلیل خیلی‌ها بركناری كاشانی را دور از انتظار نمی‌دانند.

اما حالت دیگری هم وجود دارد؛ پرسپولیس نفت‌آبادان و استقلال را شسكت بدهد. آن‌وقت دیگر كمتر كسی درباره بركناری مدیر یا سرمربی برنده سخن می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *