نگاه ویژه شهرداری آمل به محلات کم برخوردار آمل

علی داودی شـهردار آمل از نگاه ویژه شهرداری آمل برای ساماندهی به وضعیت محلات کم برخوردار، سکونت گاههای غیررسمی و بافت های فرسوده در شهر آمل خبر داد.

به گزارش هرازنیوز، علی داودی شـهردارآمل با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه جامع اقدام مشترک از طرف شرکت بازآفرینی شهری ایران در کل شهرهای ایران، سهم و نقش تمام دستگاه های اجرایی دولتی جهت بـهسازی و نوسازی محلات کم برخوردار مشخص شده است که شهرداری ها هم از این قـاعده مستثنی نبوده و مثل همیشه پای کار اجرای پـروژه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی شهر می باشند.
شـهردار آمل با اشاره به تجربه شهرداری در بـهسازی محله کم برخوردار امت آباد در سال های گذشته خاطر نشان کرد: مشکلات عدیده ای از لحاظ بهداشتی در کوی ز وجود دارد که در همین راستا با تشکیل جلسات متعدد مبنی بر ساماندهی وضعیت محلات کم برخوردار، سکونت گاههای غیر رسمی و بافت های فرسوده ، در حال حاضر خوشبختانه موفق به انجام آن مصوبات در کوی رضوان 38 شده ایم که درگام اول اجرای مصوبات، انجام حدود300 مترکانال کشی برای فاضلاب، نوه گذاری به طول 160 متر برای هدایت آب های سطحی و حفرتعداد 5 حلقه چاه برای دفع و هدایت فاضلاب ساکنین کوی رضوان 38 صورت گرفت.
داودی درباره هزینه های مالی انجام مصوبات کوی رضوان 38 یادآور شد که تا به حال مبـلغ10میلیارد ریال هزینه شده است که 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال آن در راستای بودجه 1402 از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور تـأمین و مبـلغ 7 میلیارد و پانصد میلیون ریال آن نیز از سوی شـهرداری آمل پرداخت گردید. زیر سازی و روکش آسفالت کوی رضوان 38 اقدامات بعدی شهرداری در این کوچه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *