پنجمین نشست شورای قضایی مازندران ، با گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش هرازنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در پنجمین نشست شورای قضایی استان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج، فرهنگ و تفکری جهادگونه و نتیجه بخش است و همکاران دستگاه قضایی استان باید با تأسی از فرهنگ بسیجی، جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم شریف استان اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: اندیشه و تفکر بسیجی باید در تمامی بخش های دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان تجلی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: طی ماه های اخیر، در راستای اقدامات جهادی دستگاه قضایی استان، پرونده های موجود در اجرای احکام و همچنین ماده 477، در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال زایی زندانیان به عنوان یک اقدام تحولی مطلوب، خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال زایی زندانیان اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته و در این راستا اعضای شورای قضایی استان باید اداره کل زندان ها را در مسیر افزایش میزان اشتغال زایی با استفاده از ظرفیت های موجود یاری کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکنون بیش از پنج هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو از توقیف گاه های مازندران تخلیه شده و ان شاء الله طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، وسایل نقلیه فرسوده تمامی پارکینگ‌های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

در ادامه اعضای شورای قضایی و حاضرین به بیان موضوعات مد نظر خود در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *