امام جمعه لاریجان : هوشیاری سربازان خوش نام امام زمان(عج) بار دیگر دشمنان نظام را در ایجاد اغتشاش در کشور ناکام گذاشت

به گزارش هراز نیوز : حجت الاسلام شکری امام جمعه لاریجان در خطبه اول نماز جمعه  با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اعظم ( ع ) و حضرت امام جعفر صادق (ع ) گفت : ضربات سهمگین سربازان خوش نام إمام زمان(عج) بر پیکر دشمن،هم از نظر کمیت و هم به لحاظ کیفیت در یک سال أخیر تحسین بر أنگیز است

خطیب جمعه  لاریجان در ادامه افزود : :شایسته است از همه مجاهدان عرصه أمنیت و إقتدار کشور أعم از نیروهای مسلح و دستگاههای إطلاعاتی تشکر و تقدیر کنیم.

و این را باید اعلام بکنیم که موشکهای فوق صوت ایران کمتر از ۷ دقیقه قلب تأسیسات اتمی رژیم جعلی اسرائیل را نابود می کند و  نخست وزیر جعلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو  و کودک کش در سازمان ملل از روی ترس سخنان مهمل و بیهوده ای می گویند که نزد هیچ کسی هیچ ارزشی ندارد.

 

امام جمعه شهر لاریجان در پایان خطبه های  دوم نماز جمعه افزود : موشکهایی که أگر از ایران شلیک بشود کمتر از ۷ دقیقه به قلب تأسیسات اتمی دیمونای إسرائیل إصابت خواهند کرد و جز پشیمانی چیزی دیگری برای رژیم جعلی اسرائیل در بر نخواهد داشت. و مقامات صهیونیستی  از قدرت و دقت  این موشکها در تعجب و حیرت هستند و علاوه بر قدرت این موشکها قدرت دریایی و زمینی ایران نیز بسیار فراتر از نیروی نظامی رژیم غاصب إسرائیل است .

گزارش : حسن جوان. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *