توقیف بنز 15 میلیاردی در آمل

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز 150میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سردار” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان داشت: پس از کسب خبری مبني بر تردد يک خودروي سواري بنز با مدارک جعلي از تهران به سمت آمل و انجام کار اطلاعاتي، رابط امنيت اقتصادي شهرستان آمل با همکاري اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: خودروي بنز قاچاق که از محور تهران به آمل در حال تردد بوده با همکاري فرماندهی انتظامي بخش لاريجان توقيف و کارت خودرو ارائه شده از سوي راننده مرسدس بنز اس 500 بوده ولي خودرو توقيفي S63 amg و پلاک نصب شده نيز در سامانه وسائط نقليه در ليست سياه قرار داشته و متعلق به يک خودرو ديگر بود.

فرمانده انتظامي استان مازندران تصریح کرد: با بررسي فني شماره شاسي خودرو با کارت خودرو ارائه شده همخواني نداشته که خودروی بنز به ظن قاچاق با هماهنگي قضائي توقيف شد.

سردار مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر150 ميليارد ريال برآورد کردند، اظهار داشت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي مازندران از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طريق شماره تلفن110 به پليس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *