حمله و تخریب افراد ناشناس به تاسیسات در حال احداث مرغداری

هرازنیوز، ابوالقاسم شاکری اهل روستای تترستاق(کرسی)بخش بلده شهرستان نور به مدت یکسال است که در حال احداث وراه اندازی یک واحد مرغداری در زمینی به مساحت۱۲۳۵۰متر مربع در روستای کرسی بلده نور است.زمینی که از سال ۱۳۸۵ دارای مجوزات قانونی از سازمان جهاد کشاورزی،سازمان همیاری ها وسازمان حفاظت محیط زیست و سایر سازمان های مرتبط با این مجتمع تولیدی است.در طول این یکسال ودر این شرایط سخت اقتصادی، این پروژه مجتمع تولیدی مرغداری در حدود ۵۰٪پیشرفت فیزیکی داشت.

در شب رحلت پیامبر اکرم(ص)وشهادت امام حسن مجتبی(ع)در سال جاری برای بازدید ازروند پروژه سر زمین شخصی می رود وبا صحنه ای بسیار عجیب ودردناک و ناگوار حمله افراد ناشناس و تخریب تاسیسات در حال احداث مرغداری مواجه می گردد!!!!

تامین امنیت یکی از حداقلی ترین و ابتدایی ترین توقعات تولیدکنندگان کشور در شرایط کنونی کشور است.

چنانچه سرمایه گذارداخلی و خارجی در صدد فعالیت در حوزه تولید باشد،این اتفاقات هولناک و ناگوار وناگهانی، انگیزه ی کار تولیدی در کشور را از او سلب کرده ودر نتیجه به اشتغال منطقه، لطمه جدی وخسارت های اجتماعی و اقتصادی جبران ناپذیری را وارد می سازد.

لذا مسئولین امر در عرصه تامین امنیت جانی ومالی تولید کنندگان باید اهتمام ویژه ای را اتخاذ نمایند تا عده ای با هر انگیزه ای به این تاسیسات زیرساختی طمع نکنند و خسارت به بار نیاورند.

گزارش سعید سماواتی

2 thoughts on “حمله و تخریب افراد ناشناس به تاسیسات در حال احداث مرغداری”
  1. 1- تترستاق روستا نیست، دهستان و شامل سه روستا است.
    2- ابوالقاسم شاکری اهل تترستاق نیست بلکه اهل روستای سادات محله نور است.
    پس در موضوعی که اطلاعاتتون حتی نصفه و نیمه هم نیست، مرثیه سرایی نکنید.

  2. سلام اقای شاکری از کی تیرستاقی شد؟
    چرااسم روستای کرسی ؟
    اگه تقسیمات جفرافیایی هم حساب کتی این زمین مربوط ب تیرستاق هست چون اینور دره هست که باید ازشورای ودهیار تیرستاق اقدام به گرفتن جواز میشد نه روستای کرسی
    واینکه چطور جواز گرفتی که تیرستاق ازسال ۱۳۶۸ رانشی اعلام شده خون شما مگه رنگینتر ازخون ماست که جوازیک کنتور برق نمیتونیم بگیریم
    درضمن از خبرنگار هزارنیوز خواهش میکنیم ازچندنفرمحلی هم تحقیق کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *