به گزارش هراز نیوز : به همت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل نمایشگاه امنیت محله محور با حضور سردار موسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران  ، سرهنگ داداش تبار فرمانده نیروی انتظامی آمل،سرهنگ باید فرمانده پلیس راهور، حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی امام جمعه شهر امامزاده عبدالله ( ع ) ، دکتر ذات الله زارعی فرماندار ویژه ، فضل لله نیا معاون سیاسی اجتماعی فرمنداری ویژه ، سرهنگ داغمه چی فرماندهی سپاه ناحیه ، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور روز شنبه 18 شهریور 1402 در میدان 17 شهریور آمل برگزار شد..

اقدامات پلیس راهور :

پلیس راهور،توفیف ۲۴۳ خودروی متخلف و مزاحم برای افراد را انجام داد.

۱۷ دستگاه خودروی دارای جرائم سنگین توقیف شد.

۵ دستگاه موتور قاچاق و موتور سنگین به علت ایجاد رعب و وحشت توقیف گردید. و ۹ دستگاه موتور متخلف هم شناسایی و توقیف شد.

اقدامات پلیس آگاهی :

یکی از چیزهایی که مردم خواهان برخورد با آن هستند،حوزه سرقت است. در این حوزه ۶۰ فقره کشف سرقت و دستگیری ۱۹ نفر سارق و مالخر را داشتیم که از این ۶۰ فقره،۴ مورد سرقت خودرو،۴ مورد سرقت موتور و بقیه در مورد سرقت از منازل بود.

اقدامات پلیس امنیت اقتصادی : 

پلیس امنیت اقتصادی توانست ۲۵ تن انواع فرآورده جنگلی مخصوصا چوب الات،۷۰۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۵ دستگاه موتور قاچاق را کشف کند که مجموعا ۱۸ نفر قاچاقچی در این حوزه دستگیر شدند.

اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر :

در بحث مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، در این ۱۲ روز اجرای طرح،حدود ۴۹ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که در مجموع ۹۰ نفر دستگیر شدند.

از این تعداد،۱۸ نفر خرده فروشگیک نفر قاچاقچی،و ۷۱ نفر هم معتاد متجاهر بودند که این ۷۱ نفر برای بازپروری و بازگشت به زندگی عادی،تحویل کمپهای ترک اعتیاد شدند.

اقدامات پلیس اطلاعات : 

در حوزه برخورد با اشرار و اوباش،۲۱ نفر شرور مخل نظم و امنیت توسط پلیس اطلاعات شناسایی و دستگیر شد که از این افراد ۲۳ قبضه سلاح شامل یک قبضه جلدی و بقیه شکاری به دست آمد که ۸ نفر از این افراد جزو شرور های با سابقه و معروف شهر بودند.

مجموعا در این مدت ۵۱۰ نفر در حوزه های مختلف دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند.

اقدامات ناظر یک : 

با طرح ناظر یک و شناسایی متخلفان حوزه حجاب و عفاف و کشف حجاب در خودرو ها ۲۳۹ خودرو توقیف و برای ۲۳۹ نفر پرونده تشکیل شد.

اقدامات ناظر دو : 

در طرح ناظر دو که مربوط به حوزه حجاب و عفاف اصناف است برای ۱۴ باب صنفی که به تذکرات بی توجه بودند پرونده تشکیل و تحویل دستگاه قضا شدند.

اقدامات پلیس فتا و ناظر چهار : 

در طرح ناظر ۴ مربوط به فضای مجازی و پلیس سایبری،۵ باند ارسال محتوای مجرمانه و منافی عفت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

اقدامات پاکسازی مناطق خاص آمل : 

در همه شهرستانها در سطح استان اقدامات ما مختص به همین موارد بود اما در شهرستان آمل یک کار خاص دیگر انجام شد و آن،پاکسازی رضوان ۳۸ و ۴۰ و منطقه دباغچال بود که با همکاری شهرداری و فرمانداری،سه باب منزل متروکه که به محلی برای توزیع و استعمال مواد تبدیل شده بود تخریب و تحویل شهرداری شد و من از فرمانداری و دستگاههای محترم دخیل در این امر خواهشمندم هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف و پاکسازی کامل این محلات اقدام شود.

درحاشیه این مراسم به تعدادی از موتور سوران کلاه کاسکت توسط سردار موسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران اهداء شد.

گزارش و عکس : حسن جوان    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *