محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

 

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “یدالله جهان تاب” با تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله تلحسین (ع) در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

 

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

 

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24 روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه 14، 15 و 16  شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5  بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

 

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز سه شنبه 14 شهریور ماه و فردا چهارشنبه 15 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از این محور ممنوع است .

 

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.

 

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *