گزارش هرازنیوز از مجمع عمومی جبهه  ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران

بهرام احمدی سخنگوی جبهه  ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در حاشیه برگزاری مجمع عمومی این جبهه به خبرنگار هرازنیوز بیان کرد: مجمع عمومی شورای ائتلاف در سومین استان صبح امروز مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور اعضاء پنج سفره شهرستانها و نیز اعضاء شورای مرکزی استان، در سالن اجتماعات مخابرات مازندران واقع در بابل در حال برگزاری است.

احمدی گفت : در این مجمع  قدیمی معاون امور استانهای شورای ائتلاف کشور، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل ، دکتر عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار بابل و مهندس نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات استان حضور دارند.

حجت الاسلام علی جعفری روشن رئیس شورای ائتلاف شهرستان بابل در بیاناتی ضمن خیرمقدم به حاضران، خواستار جدی گرفتن نقش تشکیلاتی در تحولات مختلف شد.

حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در سخنانی ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر تصریح کرد:  شورای ائتلاف مجموعه ای است که با وجود تلاش موثر و وسیع در ایام انتخابات، اما هیچ سهم خواهی بعد از انتخابات نداشته است.

وی نیروهای انقلابی را یک مشاور امین برای مسئولان انقلابی و ارزشی عنوان کرد و اذعان داشت:  در هر مقطع از مقاطع حساس نظام، تنها به انجام تکلیف مان فکر کرده ایم.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل سومین سخنران این مجمع بود که در اظهاراتی کوتاه بر ضرورت نقش آفرینی شورا در حوزه های مختلف در طول سال تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل هم در سخنانی، کار تشکیلاتی را مهم دانسته و بر ضرورت انجام این موضوع در جریان انقلابی تاکید کرد.

وی که چهارمین سخنران مجمع بود خواستار دیده شدن بیشتر نقش شهرستانها در چیدمان نامزد نهایی شد.

امام جمعه بابل عنوان کرد: درخواست ما این هست که اعضاء مرکزی استان ، در روند نهایی شورای شهرستان دخالتی نداشته باشند.

محمد آقاجانی دبیر شورای ائتلاف مازندران بعنوان چهارمین سخنران در پشت تریبون قرار گرفت و به بیان چگونگی اخذ رای نامناسب اشاره کرد.

هفتمین و آخرین سخنران مجمع عمومی شورای ائتلاف مازندران، نورالدین قدیمی معاون امور استانهای شورای ائتلاف کشور بود.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان جلسه، شورای ائتلاف را شورایی با سه ضلع عنوان کرد و گفت: شورای ائتلاف سه ضلع دارد. ضلع اول هیات موسس، ضلع دوم دبیران احزاب همسو و ضلع سوم منتخبین این مجمع هستند.

وی ادامه داد : مازندران پس از استانهای کرمان و قزوین ، سومین استانی هست که اقدام به برگزاری مجمع عمومی می کند.

معاون امور استانها همچنین به چگونگی روند رسیدن به لیست واحد از سوی نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: باید یک دل بود اگر یک دل نباشیم قطعا پیروز نخواهیم شد.

قدیمی مطرح کرد: اختلافات را باید به کنار گذاریم تا ان شاالله پیروز شویم.

وی با اشاره  به سخنان  امام جمعه بابل مبنی بر بیشتر دیده شدن نقش شورا شهرستانها در جمع بندی نهایی لیست مجلس گفت: در انتخابات دوره قبل ما نقش شورای ائتلاف شهرستانها را بیشتر کردیم که البته نتایج خوبی را بهمراه داشته است.اکنون هم چنین خواهیم کرد.

وی در پایان از حاضرین خواست تا مشارکت جدی تری در انتخابات مجمع داشته باشند.

قبل از سخنان معاون امور شهرستانهای شورای ائتلاف، رای گیری مخفی برای انتخاب 25 عضو جدید شورای ائتلاف مازندران برگزار گردید.

همچنین در این جلسه بمناسبت ایام محرم، یکی از مداحان اقدام به نوحه خوانی کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *