فرماندار آمل گفت: کلید انتخابات در آمل زده شد و مسایل به صورت روزانه رصد میشود

به گزارش هرازنیوز ذات الله زارعی در دیدار با اعضای حلقه مودت امام و شهدا آمل پس از شنیدن نظرات و پیشنهادهای اعضای این حلقه گفت : دغدغه اعضای حلقه در حوزه های مختلف به جا است.

زارعی با تاکید برلزوم فراگیر بودن فعالیت تشکل های انقلابی مطرح کرد: خوب است همه کسانیکه نظام را قبول دارند  را به این حلقه تان اضافه کنید و این حلقه باز تر شود.

وی با اشاره به مطالبه اعضای این حلقه برای برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه سال جاری گفت: مطالبه سلامت انتخابات از سوی شما یکی از سوی انتخاب کنندگان است که خدشه ای بر آن وارد نشود و دیگری نامزدها به نحوی رقابت کنند که فضایی ایجاد شود حقی از کسی تضییع نشود .

فرماندار آمل با بیان اینکه  امنیت انتخابات هم بسیار مهم است تصریح کرد: الحمد الله در سالهای پس از انقلاب انتخابات در امن ترین شکل ممکن با حمایت مردم انجام شد .

زارعی خاطر نشان کرد: کلید انتخابات در آمل زده شد و مسایل به صورت روزانه رصد میشود .

وی ادامه داد :  بحث مشارکت موضوع مهمی است در برخی در کشور ها شاید مهم نباشد اما در ایران جا افتاده که مشارکت میزانش به مقبولیت نظام مرتبط است البته این موضوع در هیچ جای دنیا این شکلی نیست .

فرماندار آمل در جمع اعضای حلقه مودت امام و شهدا تصریح کرد: انتظار ما از نیروهای انقلاب این است که حالت انفعالی نداشته باشند و به روشنگری که مهمترین نقش شان در حال حاضر می باشد برای کمک به برگزاری انتخابات باشکوه که در سرنوشت کشور اثر مستقیم دارد عمل کنند.

وی با اشاره به طرح های مختلف دشمن برای ایجاد بحران در فضای جامعه تصریح کرد: ذات دشمن دشمنی است و با تلاش های سنگین به صورت تخصصی به دنبال نا امید کردن مردم است ، ما باید نقشه دشمن را برای نا امید کردن مردم نقش بر آب کنیم .

معاون استاندار مازندران ادامه داد:  اشکالات و مسایل و انتقاد ها باید مطرح شود تا راه حل برون رفت آن را برای امیدوارکردن مردم پیدا کنیم.

زارعی در پاسخ به سوالی درباره مشکل نان در آمل گفت : درخصوص مشکل نان و کمبود کاذب نان در آمل حضور گردشگران و مسافران در اختصاص سهمیه دیده نشده بود ما در سه مرحله آرد فوق العاده به نانوایی ها تحویل دادیم که الان وضعیت بهتر شد.

زارعی در پاسخ به سوالی درباره مشکل نان در آمل گفت : درخصوص مشکل نان و کمبود کاذب نان در آمل حضور گردشگران و مسافران در اختصاص سهمیه دیده نشده بود ما در سه مرحله آرد فوق العاده به نانوایی ها تحویل دادیم که الان وضعیت بهتر شد.

فرماندار آمل با بیان اینکه در موضوع حجاب و عفاف نیروهای انقلابی دغدغه درستی دارند تصریح کرد: آمل شهر علما و بزرگان جهان اسلام و شهر مردم دین مدار و متعهد است، ضد انقلاب همان نگاه غلطی که در سال ۶۰ داشتند فکر می کردند اگر تعداد معدودی حامیشان بودند، بقیه مردم آمل هم همراهشان خواهند بود، امروز هم همان محاسبه غلط را در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب دارند تا بگویند مردم آمل با ما هستند ولی اکثریت مردم متدین اند و مخالف اینها هستند .

وی ادامه داد:  ما نباید از تذکر لسانی غافل شویم نباید و این نباید با عصبانیت باشد با بیان خوب و مهربانانه و البته به دفعات تکرار شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *