محفل انس با قرآن روشندلان قرآنی در عید غدیر ۱۴۰۲
به گزارش هرازنیوز ؛  دکتر سیدرضا فاطمی؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، محفل انس با قرآنی مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۵ در شهرستان آمل، منطقه ملت آباد ( رضوان ۴۹) کوچه رنجبر مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام با حضور روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم برگزار شد.
در این محفل، قبل از نماز مغرب و عشاء، کلاس آموزشی روخوانی و تجوید با حضور استاد حبیب الله شکری( از اساتید دارالقرآن امام صادق علیه السلام شهرستان آمل) برگزار شد.
همچنین در این محفل، اعضای دارالقرآن به هنرنمایی حفظ و قرائت قرآن کریم پرداختند و در ادامه مداح اهل بیت علیهما السلام آقای صمد محمدی ( اهل شهرستان آمل) به مداحی پرداختند.
در ادامه محفل، از همه اعضای دارالقرآن تجلیل شد.
فاطمی مطرح کرد : موکب غدیر هم در شهرستان آمل به نام دارالقرآن نورالهدایه دایر شده است که مسئولیت آن با سرکارخانم سیده معصومه هاشمی نیاکی؛ مسئول مشارکت های مردمی سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، می باشد که در دو شب به فعالیت می پردازد.
مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران خاطرنشان کرد:  مراسم بعدی این دارالقرآن، در محرم الحرام، هفتم آقا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش خواهد بود که به صورت ویژه تدارکات انجام خواهد شد تا علاوه بر معنویت در محفل انس با قرآن، به مشکلات دارویی و معیشتی عزیزان عضو دارالقرآن هم رسیدگی شود.
وی در پایان  از همه خیرین محترم در سراسر کشور تشکر کردند و آرزوی سلامتی و بهروزی برای خودشان و خانواده محترم شان از خداوند متعال مسئلت داشت.
در ادامه تصاویر این رویداد فرهنگی و قرانی را مشاهده می کنید
فاطمه اکبرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *