انتقاد دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد

دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد در رابطه با اعلام رسانه‌ای عدم همکاری برخی دستگاه ها در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انتقاد کرد و از مسؤولان این وزارتخانه خواستار اعلام اسامی مختلفان شد.
به گزارش هرازنیوز از فارس، نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه ‏قضائیه با حضور معاون اول قوه‏ قضائیه ، دادستان کل کشور، وزیر امور اقتصاد و دارایی و تعدای از معاونان قوه‏ قضائیه و مسؤولان سایر دستگاه‏‌ها برگزار شد.

در بخشی از این نشست، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور بیان کرد: یک گله از آقای وزیر اقتصاد دارم و آن هم اینکه در رسانه شاهد هستیم که وی و همکارانشان عنوان می‌کنند که دستگاه‌ها در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با ما همکاری نمی‌کنند. معتقدم شما باید اسم مدیران و مسؤولان را شفاف بیان کنید تا متخلفان تحت تعقیب قرار گیرند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اینکه عنوان می‌شود که دستگاه ها همکاری نمی‌کنند کار با ارزشی است اما باید نام فرد را رسما اعلام کنید.مواردی که در استان‌ها به آن برخورد می‌کنید و  مشکل زا هستند را به ما اعلام کنید، قطعأ بلافاصله ورود خواهیم کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت: عدم انعکاس مشکلات به دادستانی برای سازمان‌ها مشکل ساز خواهد شد، از ما مطالبه کنید تا با همکاری و هم افزایی، روند خدمت رسانی به سرعت و کیفیت مطلوبی افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *