کلاهبرداری با شیوه فالگیری و رمالی در قائم شهر

 

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ “مهدی خادمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پي شکايت 5 نفر از شهروندان مبني بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر از آن ها، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی می کرد، شناسايي و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملياتی غافلگيرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

 

سرهنگ خادمی ضمن اشاره به شگرد کلاهبرداری متهم گفت: وی با طالع بيني و فال گيري، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانيان با دادن وعده‌هاي دروغين به آنها ، مبالغ زیادی پول دریافت مي‌کرده که در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی کتاب رمالی و سحر و همچنین مقداری دعا و کتب قدیمی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌هاي اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌هاي خود سوء استفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *