خطیب جمعه لاریجان: خداوند به اهل تقوا عزت و اقتدار عنایت می کند +تصاویر نمازجمعه

به گزارش هراز نیوز : حجت الاسلام غلامحسن اسلامی امام جمعه موقت شهر لاریجان آمل در خطبه اول نماز ضمن دعوت همگان و مومنین خدا جو به رعایت قوای الهی با اشاره‌ به آیه شریفه ۲ از سوره توبه گفت : در مورد افرادی که اهل تقوا باشند خداوند متعال روزی عزت و اقتدار عنایت می فرمايد .

اسلامی ادامه داد :آنها اصلا” فکرش را نمی کردند چون در این روزی معنوی توکل بر خدا و عنایت به لطف خدا و از طرفی هم همه ما می دانیم که همه امور به اذن و اراده و فرمان باری تعالی محقق  می شود و تمام مقدرات در ید و قدرت خداوند متعال است.

خطیب جمعه لاریجان گفت: براساس این آیه قرآن و سایر آیات  این یکی از نشانه‌های پیروزی مسلمانان بر استکبارجهانی و خصوصا” اسرائیل غاصب است ‌که ان شالله شاهد شکست روز افزون براي غرب و حامیانش خواهیم بود.

اسلامی در خطبه‌ دوم نماز با اشاره به بیانات حضرت علی ع  که فرموده کونو لظالم خصما و لمظلوم عونا  اظهارکرد: وظیفه مسلمانان آن است  که با ظالمین در مبارزه و با مظلومین همراه و حمایت کننده باشند .

وی ادامه داد: باید از ملت‌ مسلمان ایران و جهان که در روز قدس اینگونه حماسه دینی خلق نموده اند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت خدا پسندانه انجام دادند تقدیر و تشکر نماییم.

حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *