کشف قتل پیرزن ۷۰ ساله آملی در عملیات ویژه پلیس آگاهی مازندران

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل و دستگیری سه متهم به قتل و سرقت جواهرات پیرزن ۷۰ ساله آملی خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ علی قیصری با اعلام این خبر، بیان داشت ؛ در پی وقوع قتل فجیع پیرزنی ۷۰ ساله در شهرستان آمل در تاریخ ۷ اسفندماه سال ۱۴۰۱ و سرقت جواهرات و اموال قیمتی این زن ، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

 

وی تصریح کرد؛ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس از بازماندگان و اولیای دم مقتول ، ماموران رد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سرقتی از شهرستان نور را در صحنه جنایت شناسایی کردند.

 

سرهنگ قیصری با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص خبر داد و افزود؛ پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند ، سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی کردند.

 

وی با اشاره به هماهنگی قضائی از دستگیری متهمان به قتل درعملیات مشترک پلیس آگاهی استان و شهرستان آمل در محور هراز خبر داد .

 

سرهنگ قیصری از کشف بخشی از اموال مسروقه شامل یک دستبند و دو قطعه گردنبند طلا و مقداری طلاجات خبر داد و افزود؛ متهمان در تحقیقات پلیس به قتل پیرزن با انگیزه سرقت جواهرات و اموال قیمتی مقتول اقرار کردند .

 

رییس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف یک قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد .

 

وی از تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود؛ موضوع در دست بررسی ویژه قضائی و انتظامی قرار دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *