به گزارش هرازنیوز،  نشست ماهانه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر چهار شنبه برگزار شد .

حاج احمد کوهستانی در نشست ماهیانه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل مطرح کرد: در طول تاریخ معاصر ایران سیاست خصمانه انگلیسی ها در خیانت و صدمه به کشور و ملت ایران مشهود است.

وی با بازخوانی عقده تاریخی جهان غرب نسبت به اسلام و مسلمان بیان کرد: یکی از انتقام گیری های جهان غرب از اسلام ایجاد کشور مجعول اسراییل در منطقه ماست، آنها دنبال تسلط بر این منطقه هستند که ریشه های آن در تاریخ به صراحت آمده است.

یادگار دفاع مقدس با اشاره به ریشه های انقلاب اسلامی و زمینه های آن مطرح کرد: دشمنان اسلام نمی خواستند که شیعه در این منطقه قدرت پیدا کند، البته این دشمنی فقط برای اسلام نبود بلکه عناد برای ایران هم بود آنها نمی خواستند که ایران هیچ وقت به گذشته دور خود به عنوان یک ابرقدرت نظامی تبدیل شود.

کوهستانی با تحلیل طرح ها و نقشه های دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی گفت: بعد پیروزی انقلاب تمام تلاششان ایجاد تفرقه شیعه و سنی و ایجاد جنگ با همسایگان مان بود.

وی با اشاره به تلاش برخی از خواص در داخل انقلاب برای ضربه زدن به نظام گفت: امروز میر حسین موسوی که از ابتدای انقلاب تا به حال فتنه گر بوده است مورد حمایت منافقین قرار گرفته است.

وی گفت : جمهوری اسلامی محتاج شرق و غرب نیست، البته ما می خواهیم با همه کشورهای کوچک و بزرگ جهان ارتباط داشته باشیم، حتی برخلاف آنچه که تبلیغات غربی هاست امروز دو قدرت روسیه و چین هم به نوعی به جمهوری اسلامی نیاز دارند که شما نشانه های آن را می بینید.

کوهستانی با اشاره حجم بی سابقه تبلیغات و فراخوان های ضد انقلاب در کشور تصریح کرد: امروز نیروهای انقلاب نباید سکوت کنند و کناره باشند وحضور بی سابقه و حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به ضد انقلاب بود.

وی با اشاره به نحوه درست انتقاد و مطالبه گری جریان ها و گروه ها همراه با جهاد تبیین گفت: اگر فردی در مصدر مسوولیت شهر قرار گرفته آن مسوول را تخریب نکنیم و یا نباید همه را به جان هم بیاندازیم ،بلکه به شکل درست مطالبه گری کنیم که نشانده دشمنی و نزاع نباشد.

یکی از مسوولان شورا با اشاره به ساختار جدید جبهه نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت : دوهفته پیش آمل میزبان اعضای شورای ائتلاف استان مازندران بود که دستور العمل جدید در این نشست تعریف شد.

خانم نورانی مسوول بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمل: حضور انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قلب رهبر انقلاب را شاد کرد تا جاییکه به تعبیر ایشان خداوند متعال باید از ملت ایران تقدیر کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای خالی کردن صحنه کشور از حضور مردم تصریح کرد: ضد انقلاب با امید به انحراف کشیدن نسل جوان و برداشتن حجاب از سر دختران این زمین است.

این فعال سیاسی و فرهنگی گفت : حضور بانوان در حمایت از ارزشهای انقلاب اسلامی باعث دلسردی دشمن خواهد شد، که اعضای کارگروه نیروهای انقلاب در آمل در این مدت عملکرد خوبی داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *