خبرنگار بین الملل هراز نیوز – ماه مبارک رمضان برای مسلمانان یک ماه ویژه است زمانی که مسلمانان با شادی و نشاط اقدام به روزه داری می کنند.

Arab news  در گزارشی به بررسی افکار غیر مسلمانان ساکن در عربستان پرداخته است. آنها ماه رمضان را فرصتی خوب برای شناسایی اسلام ذکر کرده اند.

راجو فیلیپس، مهاجر غیر مسلمان که در یک شرکت ساختمانی کار می کند گفت که به خواندن ترجمه انگلیسی از قرآن کریم توفیق داشته است. او ادامه داد که رمضان فرصتی خوب برای یادگیری در مورد اسلام است.

جدیش نصیر که او نیز یک مهاجر غیر مسلمان است  گفت که بسیار از همت مسلمانان در ماه رمضان شگفت زده شده است، تلاش می کند که در مورد اسلام بیشتر بیاموزد. او ادامه داد که “در شهر من در هند هیچ مسلمانانی وجود ندارد، بنابراین من حتی در مورد ماه رمضان اطلاعی نداشتم تا زمانی که به عربستان سعودی آمدم و روزه داری مسلمانان را دیدم. دوستان مسلمان مرا دعوت به افطار می کنند که بسیار لذت بخش است.”

مشاور ویژه آموزش و پرورش جایاچانداران گفت که او در ماه رمضان به واعظان مسلمان که در تلویزیون ظاهر می شوند گوش فرا می دهد. او گفت که “ماه رمضان برای من و خانواده ام  یک تجربه بسیار خوب شده است.  من آن را به عنوان یک فرصت برای یادگیری اسلام می دانم. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *