تکرار وعده و وعیدها اینبار از سوی سرپرست جدید صمت مازندران

به گزارش هرازنیوز ؛ دکتر محمد حسن صبوری سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست با رئیس و اعضای هیات رئیسه و نمایندگان اتاق بازرگانی استان مازندران با تکرار وعده و وعیدهای مسوولان وزارت صمت گفت: اگر بخواهیم در خصوص توسعه استان و حل مشکلات گام بر داریم یقیناً باید توجه ویژه ای به امر تولید داشته باشیم.

او با اعلام اینکه در طول سالیان خدمتی ام همواره در کنار بخش خصوصی و مدافع آنها بوده ام، افزود: بهترین تبلیغ و ابراز تشویقی برای ترغیب سرمایه گذاری و آوردن سرمایه گذاران به استان مازندران استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران فعلی و حل مشکلات آنها است.

وی ادامه داد: لاین ویژه ای را برای ارتباط و حل مشکلات تولیدکنندگان استان طراحی کرده تا در اسرع وقت مسائل آنها شنیده و حل گردد.

دکتر صبوری در پایان اظهار داشت: با توجه به ارتباطاتی که در جایگاه های خدمتی گذشته داشته ام از تمامی ظرفیت های کشوری در حل و رفع مسائل بخش صنعت، معدن و تجارت استان مازندران استفاده خواهیم کرد.

متاسفانه در طی سالهای اخیر صرفا شاهد تغییرات پیاپی در دستگاه هایی هستیم که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به معیشت مردم ارتباط دارند اما با وجود وعده و وعیدها تغییرات محسوسی در امر رفع مشکلات صنعت و تجارت کشور و در نهایت معیشت مردم شاهد نیستیم .

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، با اینکه سرپرست جدید صمت مازندران چند روزی است معرفی شده است ولی باز شاهد گمانه زنی در خصوص جایگزین او در رسانه ها هستیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *