برخورد آمریکای با سلبریتی های ایرانی

ظاهراً افراد ذیل، هر کدام به دلایل مختلف و عموماً نشر مطالب تحریک‌آمیز و حمایت از اغتشاشات در رسانه‌هایشان از سوی دادستانی احضار شده‌اند:

محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل‌محمدی، الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز، هنگامه قاضیانی و …

اما با این‌ها چه باید کرد؟!

قطعاً تصمیم‌گیرنده قاضی پرونده ایشان است اما شاید حداقل توقع این باشد که این افراد به دلیل عدم استفاده درست از رسانه‌هایشان برای چند سال ممنوع‌الرسانه شوند! (بگذریم که می‌توانند ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و حتی منع از حضور در اماکن عمومی شوند)

دقت کنیم ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده بود. در اوج قدرت بود و همین ترامپ وقتی از طرفدارانش تقاضای حضور آشوب‌گونه در خیابان‌ها را کرد، به سادگی تمام رسانه‌هایش را بستند. توییتر ۱۰۰ میلیونی ترامپ بسته شد و این یک تصمیم کاملاً پذیرفته شده از سوی عموم جامعه آمریکا بود.
(حالا رییس‌جمهور آمریکا را مقایسه کنید با یک مشت افرادی که هر چه دارند به برکت همین نظام است اما سخت‌ترین لگدها را در این روزها به نظام زدند)

پی‌نوشت: کسانی که در این مدت موجب به هم ریختن کشور و شهادت مردمان این سرزمین شدند محدود به اسامی بالا نیستند. کسانی که رگ حیات‌شان رسانه‌هایشان می‌باشد اما با همین رسانه‌ها زندگی مردم را در این دو ماه تباه کردند. ای کاش ساز و کاری به وجود می‌آمد که بتوان این‌ها را شناسایی و متناسب با نقش‌شان در اغتشاشات با آن‌ها برخورد کرد.

حمید کثیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *