سالمندان، بیشترین جانباختگان عابر پياده

رئیس پلیس راهور استان مازندران ، بیشترین جانباختگان عابر پياده را از قشر سالمندان بالای 60 سال عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ “نصرالله بیگلری” با اشاره به اينکه اکثر جانباختگان عابر پیاده از قشر سالمندان می باشند، گفت: پله هاي پل عابر پیاده به دليل غير استاندارد بودن، قابليت استفاده برای قشر سالمند را ندارند.
وی افزود: یکی از موارد مرگ و میر در سال های اخیر که آمار نسبتاً بالایی را به خود اختصاص داده تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده است که با وجود هشدارها و توصیه ها، اما با بی توجهی رانندگان و عابران پیاده همچنان این گونه حوادث و تبعات آن در جامعه ادامه دارد.
سرهنگ بیگلری تصریح کرد: عابران پیاده قشری با تلفات بالا در سوانح و تصادفات شهری است که پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با تهیه پوستر هشداردهنده تصادفات عابران پياده را به کليه شهرداري ها و پلیس راهور شهرستان های تابعه ابلاغ که در حريم پلهاي عابر پياده نصب نمايند.
رئیس پلیس راهور استان مازندران در پایان به شهروندان توصیه کرد: عابران پیاده هنگام حضور در معابر، باید نهایت دقت را برای پیشگیری از حوادث ناگوار داشته باشند و در محل هایی که لازم است از پل عابر پیاده استفاده کنند از مانع و نرده های بلوار و خیابان ها عبور نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *