فرماندهی سپاه آمل در مراسم تجلیل از خبرنگاران : با نگاه خدمت به مردم و تبیین دستاورد های انقلاب قلم بزنید

به گزارش هراز نیوز :سرهنگ داغمه چی فرماندهی سپاه آمل در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت : امروز  وظیفه همه ماست در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های والای این نظام از هیچ تلاشی دریغ نداشته باشیم .

داغمه چی با اشاره به وظایف رسانه ها در فضای جهان امروز گفت : با نگاه تعامل و ارتباط سازنده دو سویه و خوش بینانه برای رشد و تعالی شهرمان و مملکت مان هم قلم بزنیم و هم به همدیگر کمک بکنیم تا به نتیجه مطلوب که همان حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برسیم.

فرمانده سپاه آمل  با قدردانی از همکاری خوب خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه و پایگاه های خبری با مجموعه سپاه آمل در راستای انعکاس فعالیتها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و خدمت رسانی تصریح کرد : در انعکاس مطالب خدا را در نظر داشته باشید و اهتمام ویژه داشته باشید تا با آبروی کسی بازی نشود که بسیار ناخوشایند است .

وی افزود: نقد سازنده برای رشد و تعالی بسیار خوب است و اما باید از هر گونه نقد غیر منصفانه پرهیز  کرد و تمام تلاش ما بر این باشد که برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه آمل در ابتکاری جالب از جایگاه خود به سمت تک تک خبرنگاران رفت و به صورت جداگانه در پایان این مراسم از خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه و پایگاه های خبری شهرستان آمل تجلیل کرد.

گزارش : حسن جوان

عکس : فرزین عامری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *